„Motociklų vairuotojų saugumui labai svarbu, kad paskui važiuojantys eismo dalyviai aiškiai matytų, kai motociklininkas pradeda stabdyti, ypač – staigiai mažina greitį, kas dažnai nutinka ir miesto, ir užmiesčio keliuose. Todėl „BMW Motorrad“, įgyvendinanti motociklininkų saugumo programą „Safety 360°“, sukūrė naujovišką stabdžių šviesos signalo sistemą. BMW pasirėmė kai kuriuose naujuose automobiliuose diegiamais aktyvaus stabdymo komponentais ir pirmasis iš gamintojų perkėlė juos į motociklus. Ši sistema BMW motocikluose debiutuose nuo 2016 metų“, – sakė BMW įgaliotosios atstovės Lietuvoje „Krasta Auto“ generalinis direktorius Oleg Martyniuk.
BMW motociklams sukurtas įspėjamasis stabdžio signalas veikia dviem etapais. Kai motociklininkas, važiuojantis didesniu nei 50 km/val. greičiu, pradeda staigiai stabdyti, gale esantis raudonas stabdžio žibintas ne stabiliai šviečia, bet mirksi 5 Hz dažniu – tokiu būdu daug geriau atkreipiamas paskui važiuojančio vairuotojo dėmesys. Jeigu motociklo vairuotojas atlieka avarinį stabdymą ir sumažina greitį iki 14 km/val., papildomai įjungiami galiniai avariniai (posūkių) signalai. Jie lieka įjungti iki motociklininkas vėl išvysto bent 20 km/val. greitį.
Aktyvaus įspėjamojo signalo sistema į BMW motociklus bus montuojama kaip papildoma įranga nuo 2016 metų kartu su nauja „ABS Pro“ stabdžių sistema. Už papildomą mokestį komplektą galės pasirinkti R 1200 GS, „R 1200 GS Adventure“ ir S 1000 XR modelių pirkėjai, o prabangiuose kelioniniuose motocikluose K 1600 GT, GTL ir „GTL Exclusive” ši sistema taps standartinės įrangos dalimi.
Palyginus su įprastais ABS stabdžiais, „ABS Pro“ užtikrina didesnį motociklininkų saugumą ir efektyvesnį stabdymą posūkiuose. „ABS Pro“ neleidžia užsiblokuoti ratams, netikėtai pakilti motociklo galiniam ratui ir užtikrina vairavimo stabilumą.