„BMW grupėje mes visada ieškome geriausio sprendimo. Tai mūsų DNR dalis, – teigia Haraldas Kruegeris, „BMW Group“ direktorių valdybos pirmininkas. – Šis principas, kurio laikomės bendradarbiaudami, yra tapęs mūsų organizacinės kultūros ir lyderystės metodo dalimi“.
Pasak jo, trys ypatybės išskiria BMW koncerną iš kitų: tai gebėjimas mokytis ir prisitaikyti, technologinės inovacijos ir atsakomybė prieš visuomenę.
Žymėdamas savo veiklos šimtmetį, BMW ketina dėmesį sutelkti į transporto inovacijas ir per šiuos metus supažindinti su ateityje laukiančia paprastumu, universalumu išsiskiriančia ir į individualius poreikius orientuota vairavimo koncepcija.
Šiuo metu pasaulis žengia į savavaldžių automobilių erą, o BMW prognozuoja, kad ateityje daugelis transporto priemonių bus autonomiškos, jos važinės miestų gatvėmis, kuriose bus kur kas daugiau eismo dalyvių negu šiandien.
Į vairuotojo veiksmus automobilis reaguoja per fizinę „Alive Geometry“ sąsają – kintančias kėbulo ir salono formas. Pavyzdžiui, automobilio vairuotojas gali pasirinkti vieną iš dviejų vairavimo parinkčių „Boost“ arba „Ease“, atsižvelgiant į tai pasikeičia ir pats automobilis.
Pasirinkus „Ease“ funkciją, automobilio interjeras transformuojasi – vairas ir prietaisų skydelis yra įtraukiami ir minimizuojami, taip salone sukuriant daugiau vietos, o vairuotojo ir keleivio krėslai pasukami vienas į kitą.
Vairuotojo ir automobilio interakcija vyksta per „Alive Geometry“ sąsają; „Boost“ ir „Ease“ funkcijos leidžia pasirinkti tarp rankinio valdymo ir autonominio važiavimo režimų. Aplinka automobilio salone kinta priklausomai nuo kelionės tipo.
„Boost“ režime visos automobilio technologijos yra nukreipiamos į vairuotoją, taip suteikiant maksimalų asistavimą ir pagalbą – ant priekinio stiklo projektuojama optimali važiavimo trajektorija, parodomas vairo pasukimo kampas ar rekomenduotinas greitis.
Po oficialaus pristatymo Vokietijoje, bus surengtas ir simbolinis „BMW VISION NEXT 100“ turas po pasaulį „Iconic Impulses“. Šis koncepcinis automobilis bus pristatytas Kinijoje, Jungtinėje Karalystėje ir JAV. Kai jis pasieks Jungtinę Karalystę, šioje šalyje bus pademonstruoti koncepciniai BMW grupei priklausančių ženklų „Mini“ ir „Rolls-Royce“ automobiliai, o JAV parodytas ir ketvirtas prototipas – futuristinis „BMW Motorrad“ padalinio motociklas.
Šimtmečio proga BMW koncernas taip pat ketina smarkiai išplėsti savo socialinės atsakomybės programą ir fondo „BMW Foundation Herbert Quandt“ kapitalą padidinti 50 mln. eurų – iki 100 mln. eurų sumos. Papildomi įnašai, skirti įvairiems projektams paremti, per 2016 m. sudarys 5 mln. eurų. Šios lėšos bus skirtos plėsti fondo veiklų spektrą ir geografiją.
BMW koncerno pirmtakė bendrovė „Bayerische Flugzeugwerke AG“ buvo įregistruota 1916-ųjų kovo 7 d. Ši bendrovė iš pradžių gamino variklius lėktuvams, o po kelerių metų – ir automobiliams, motociklams bei motorlaiviams.
Pirmasis BMW logotipas pradėtas naudoti nuo 1918-ųjų, o nuo 1922 m. bendrovė pervadinta į „Bayerische Motor Werke AG“. Pirmasis BMW motociklas „BMW R 32“ pristatytas 1923-aisiais, o pirmas automobilis „BMW 303“ su viduryje kėbulo sumontuotu varikliu buvo pagamintas 1928 metais.