„Ford“ pripučiamas saugos diržas sukurtas sumažinti galvos, kaklo ir krūtinės sužeidimų pavojų automobilio gale sėdintiems keleiviams, kuriais dažnai tampa šiems sužeidimams jautresni vaikai ar vyresnio amžiaus keleiviai. Avarijos metu diržas išsipučia ir išsklaido smūgio jėgą už tradicinį saugos diržą penkis kartus didesniame plote.
„Šios sistemos bandymai leido įsitikinti, kad ji efektyvesnė už tradicinį saugos diržą, – sakė Joergas Doeringas, „Ford of Europe“ saugos diržų inžinierius. – Šis saugos diržo ir oro pagalvės junginys yra labai svarbus patobulinimas. Tokios technologijos Europoje dar nėra”.
Kasdieninio naudojimo metu pripučiami saugos diržai veikia taip kaip tradiciniai ir yra suderinami su vaikiškomis kėdutėmis. Anot „Ford“ tyrimų, daugiau nei 90 proc. išbandžiusių šiuos diržus įvertino juos kaip labai panašius ar patogesnius už tradicinius saugos diržus, nes jie atrodo paminkštinti ir švelnesni.
Ši technologija pirmą kartą pasiūlyta JAV parduodame 2011 metų visureigyje „Ford Explorer“ ir iškart tapo labai populiari – 40 proc. pirkėjų pasirinko pripučiamus diržus.
Kaip ir oro pagalvės, „Ford“ pripučiami saugos diržai išsiskleidžia jutikliams užfiksavus nustatytą slenkstį viršijančią smūgio jėgą. Iš po keleivių krėslo esančio cilindro, per sagtį, diržas pripildomas suspaustomis dujomis. Pripučiamas saugos diržas pilnai išsiskleidžia per 40 milisekundžių.
„Ši technologija sustiprina atramą galvai ir kaklui, todėl yra ypač efektyvi apsaugant vaikus ir vyresnio amžiaus keleivius, kurie labiausiai pažeidžiami avarijų metų”, – sakė Doeringas
Skirtingai, nei oro pagalvės, kurios išsiskleisdamos išskiria šilumą, „Ford“ pripučiami galiniai saugos diržai užpildomi šaltomis suspaustomis dujomis.
„Naujasis „Mondeo“ pirmasis savo klasėje pasiūlys šią technologiją, – sakė „Ford of Europe“ prekės ženklo vadovas Klausas Scherzeris. – Mes įsitikinę, kad ji patiks mūsų klientams.”
„Ford“ pripučiami galiniai saugos diržai yra naujausia „Ford“ saugos diržų inovacija, kurios ištakos siekia 1955 metus, kai pirkėjams pirmą kartą buvo pasiūlyti gamykliniai priekiniai saugos diržai.