Šis motoras generuoja 435 AG galią ir išvysto net 900 Nm maksimalų sukimo momentą jau nuo 1000 apsukų per minutę.

Šimto kilometrų per valandą greitį jis pasiekia per įspūdingas 4,8 sek. Maksimalų „SQ7“ greitį ties 250 km/val. padala riboja elektronika. Gamintojas tikina, kad tokių rodiklių variklio vidutinės dyzelino sąnaudos dėl jo efektyvumo siekia tik 7,4 litro šimtui kilometrų.

Variklio galią į ratus perduoda aštuonių laipsnių automatinė pavarų dėžė. Automobilis yra varomas visais ratais ir turi centrinį diferencialą „Torsen“. Be to, papildomai galima užsakyti aktyvų galinės ašies diferencialą.

„Audi SQ7“ aprūpintas pneumatine pakaba, adaptyviais amortizatoriais, elektromechanine apsaugos nuo svyravimų sistema ir kitomis visureigį aktyviai stabilizuojančiomis sistemomis.

Komplektuojant automobilį galima užsakyti efektyvesnius anglies pluošto ir keramikos mišinio stabdžių diskus, 20-22 colių skersmens ratlankius, matricines dienos šviesos LED lempas, 1920 vatų galingumo „Bang & Olufsen“ garso sistemą su 23 garsiakalbiais, planšetes galinės sėdynės keleiviams ir daugybę kitų įrangos pasirinkimų. Vairuotojo asistentų sąraše: 24 įrašai.

Sportiniame pakete „Driving dynamics“ galima aptikti ir galinių vairuojamų (pasisuka 5 laipsniais) ratų pasirinkimą.

Europoje užsakymai šiam visureigiui bus priimami jau netrukus. „Audi SQ7 TDI“ kaina Vokietijoje prasidės nuo 89 tūkst. 900 eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (73)