Pirmųjų dviejų kartų modelių (pirmoji karta pasirodė 2007 m., antroji – 2011 m.) Europoje buvo parduota apie 400 tūkst. vienetų. Čekijoje gaminamas automobilis, kuris taip pat siūlomas ir universalo kėbulu, nebuvo itin išskirtinės išvaizdos, tačiau šiam masiniam C kompaktinių modelių segmentui kur kas aktualiau praktiškos savybės ir gera komplektacija už konkurencingą kainą.
Pristatydamas naująjį modelį gamintojas skelbia, kad tai automobilis visiems. Akivaizdu, kad įtikti visiems nepavyks, bet dabar jo išvaizda ne tokia ekstravagantiška kaip pirmtako ir labiau primena įprastus hečbekus iš Europos. Bet jam netrūksta ir įdomių bruožų – ypatingai išsiskiria priekinės naujos formos ir žemyn smailėjančios grotelės (kurias gamintojas vadina „kaskadinėmis“), kurios taps visų „Hyundai“ modelių išskirtiniu bruožu.
Taip pat automobilis gali būti užsakomas su LED tolimųjų ir artimųjų šviesų žibintais, kurie dar labiau paryškina modernią jo išvaizdą.
Vienas iš kompanijos vadovų ir vyriausiasis dizaineris Peteris Schreyeris pristatymo metu sakė, kad šis automobilis „sukurtas visiems ir jį kuriant buvo orientuojamasi į itin plačią pirkėjų grupę“. Tad tai dar kartą patvirtina, kad šio populiaraus segmento automobilis turi pasižymėti tiek ir gera išvaizda, tiek ir geromis savybėmis bei įranga.
Be to, 2013 m. Niurburgringo trasoje įrengtame „Hyundai“ bandymų poligone ne tik buvo tobulinamos šio modelio važiavimo savybės, bet ir tikrinamas variklių ilgaamžiškumas, tūkstančius kilometrų važiuojant maksimaliomis apkrovomis. Taip pat gamintojas nepamiršta paminėti, kad savo modeliams siūlo penkerių metų garantiją be ridos apribojimo.
Kaip ir kituose naujuose „Hyundai“ modeliuose, salone dabar dominuoja horizontalios linijos, vizualiai suteikiančios daugiau erdvės. O konsolės viduryje anksčiau buvusį įmontuotą ekraną pakeitė virš skydelio iškilusi 8 colių „planšetė“ – nors ja naudotis išties patogu, bet šis sprendimas gali patikti ne visiems.
Vairuotojo pagalbinės sistemos nenusileidžia konkurentams – čia yra avarinis stabdymas su priekinio susidūrimo įspėjimo sistema, išmani pastovaus greičio palaikymo, aklosios zonos aptikimo, važiavimo savo juosta, informacijos apie ribojamą greitį ir tolimųjų šviesų valdymo sistemos. Taip pat pirmą kartą „Hyundai“ modeliai turi ir vairuotojo budrumo sekimą – akivaizdu, kad tai leis pelnyti papildomus balus saugumo bandymuose.
Be to, navigacijos „TomTom Live“ paslaugai, kuri teikia naujausią informaciją realiu laiku apie orus, eismą, greičio matuoklius ir lankytinų vietų paiešką, septynerius metus taikomas nemokamas atnaujinimas.
Dyzelinių 1,6 l variklių galia siekia nuo 95 iki 136 AG, visi motorai gali būti komplektuojami su mechaninėmis 6 greičių, o galingiausias benzininis ir 110 AG bei 136 AG „dyzeliai“ gali būti derinami ir su modernia dviejų sankabų 7 greičių automatine pavarų dėže.
Atvirai šnekant, naujasis „Hyundai i30“ atrodo kaip gera alternatyva šiam itin populiarių automobilių segmentui, kur yra tokie modeliai kaip „Volkswagen Golf“, „Opel Astra“, „Renault Megane“, „Ford Focus“, „Toyota Auris“ ir kiti. Ateityje naudojant šio automobilio konstrukcinius sprendimus pasirodys ir universalas, taip pat vis dar ant bangos esančių SUV modelių atstovas.
Na, o kaip važiuoja naujasis „i30“, kokios bus jo kainos mūsų šalyje ir kokiais komplektacijų privalumais jis išsiskirs konkurentų tarpe, sužinosime jau po kelių mėnesių.
„Hyundai i30“ techniniai duomenys
Variklio darbinis tūris: 1353 cm3
Degalai: benzinas
Galia: 103 kW/140 AG/6000 aps./min.
Maksimalus sukimo momentas: 242 Nm/1500 aps./min.
Pavarų dėžė : 6 laipsnių mechaninė
Varantieji ratai: priekiniai
Ilgis: 4340 mm
Plotis: 1795 mm
Aukštis: 1455 mm
Važiuoklės bazė: 2650 mm
Svoris: 1204 kg
Įsibėgėjimas iki 100 km/val.: 8,9 sek.
Maksimalus greitis: 210 km/val.
Vidutinės degalų sąnaudos: 5,1 l/100 km
CO2 emisija: 119 g/km
Bagažinės tūris: 395/1301 litras
Kaina: kol kas neskelbiama