Po automobilio kapotu slepiasi 4.4 litro darbinio tūrio V8 benzininis variklis su dviem turbinom, išvystantis 600 AG galingumą ir 800 Nm maksimalų sukimo momentą (pasiekiamas nuo 3000 aps./min.). Variklio galią ratams perduoda specialiai modernizuota aštuonių laipsnių automatinė pavarų dėžė.
Sedanas iki šimto kilometrų per valandą greičio įsibėgėja per 3,6 sekundes, o maksimalus jo greitis – 310 km/val.
Į sedaną montuojama adaptyvi pneumatinė pakaba, leidžianti keisti prošvaisos dydį tiek rankiniu, tiek automatiniu būdu. Be to, pakabą reguliuojantis kompiuteris naudojasi GPS imtuvo duomenimis ir gali keisti jos nustatymus atsižvelgdamas į kelio ypatybes, pavyzdžiui – posūkius. Tradiciškai, visas kėbulas papuoštas aerodinaminiais elementais.
Standartinėje salono įrangoje montuojamos specialios odos sėdynės, sportinis vairas, visiškai skaitmenizuotas prietaisų skydelis, natūralaus medžio intarpai ir kita įranga.
Kol kas sedano kaina nėra skelbiama. „Alpina“ žada, kad prekyba juo prasidės šių metų rugsėjį.