Naujos kartos kompaktinis hečbekas yra labai panašus į „C4 Cactus“ modelį ir tęsia naująją „Citroen“ originalią dizaino kryptį. C3 padabino charakteringos kaktuso priekinės lempos, ant durelių matome firminius šios markės apsaugos elementus „AirBumps“, kurie skirti išvengti kėbulo pažeidimų įvykus smulkiems susidūrimams.

Pristatymo metu prancūzai teigė, jog naujasis C3 bus pagrindinis konkurentas tokiems miesto automobiliams kaip „Ford Fiesta“ ir „Opel Corsa“. O tai reiškia, kad jis bus mažesnis nei „C4 Cactus“, nors ir naudoja kiek modifikuotą jo platformą.

Preliminariais duomeninis, naujos kartos automobilio ilgis siekia 3,99, plotis – 1,75, aukštis – 1,47, o ratų bazė – 2,54 metro. Bagažinės dydis, kaip ir ankstesnėje kartoje, sieks apie 300 litrų.

Automobilyje bus montuojama nauja multimedijos sistema, suderinta su „Apple CarPlay“ ir „AndroidAuto“.

Siekdama atkreipti jaunesnių pirkėjų dėmėsį, „Citroen“ sumontavo plataus kampo kamerą kartu su GPS ir interneto prieiga. Su šia „Citroen ConnectedCam“ kamera bus galima įrašyti 20 sekundžių HD kokybės vaizdo įrašą, kai automobilis nejuda, bei daryti nuotraukas, kurias paskui galima tiesiogia siųsti į socialinius portalus.

Automobilyje bus ir kitos įrangos kaip: atbulinės pavaros kamera, „aklosios zonos“ stebėjimas, vairuotojo nuovargio įspėjimas, 3D navigacija su realiu eismo situacijos informavimu.

Prancūzų gamintojas taip pat tvirtina, kad didelį dėmesį skyrė salono apdailai, ypač sėdynėms, kurios bus itin minkštos ir patogios net ir ilgesnėje kelionėje.

Naujojo C3 kėbulo spalvą bus galima rinktis iš 9, o stogo – iš 3 spalvų. Viso skirtingų automobilio spalvos kombinacijų bus siūlomos net 36. Taip pat numatyti 4 skirtingi automobilio interjerai.

Variklių gama prasidės nuo trijų cilindrų 1,2 litro darbinio tūrio turbininio „PureTech“ motoro (82 arba 110 AG), o dyzelinių jėgainių gerbėjai galės rinktis 1,6 litro „BlueHDI“ agregatus (75, 99 arba 120 AG galios).

Oficialus naujojo „Citroen C3“ debiutas spalio pradžioje įvyks tradicinėje Paryžiaus parodoje. Paskutinės kartos modelis buvo gaminamas nuo 2009 m. lapkričio.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)