Keisdami vidutinės klasės „S-MAX“ modelį „Ford“ inžinieriai į jį įdiegė iki šiol panašiuose šios klasės automobiliuose nenaudotas technologijas, iki tol sutinkamas tik prabangesniuose modeliuose. Naujieji automobiliai Europoje debiutuoja su unikalia „Ford“ adaptyvaus vairavimo sistema, salono vietą taupančia „Easy-Fold“ sistema antroje ir netgi trečioje sėdynių eilėse, kintamo intensyvumo priekiniais LED žibintais, susidūrimų prevencijos sistema ir dar daug kitokių vairavimo malonumą ir saugumą gerinančių inovacijų.
Užtenka pažvelgti į naujojo „S-MAX“ profilį ir tampa aišku, kad šis šeimos automobilis yra puikios sportinės formos. Žemesnė nei pirmtako stogo linija, raumeningos ratų arkos ir griežtų formų žibintai kuria žemo ir plataus sportininko įspūdį. Jį dar sustiprina dizainerių siekis atsisakyti bet kokio vizualinio triukšmo, paliekant tik būtinas automobilio aerodinamikai ir saugumui detalių.
Naujos kartos „Ford S-MAX“ automobiliai bus draugiškesni aplinkai nei iki šiol. Pavyzdžiui, dyzelinių „S-MAX“ variklių CO2 emisija buvo sumažinta 7 procentais. Iš dyzelinių variklių bus galima rinktis 2 litrų darbinio tūrio 120 AG TDCi agregatą su šešių laipsnių mechanine transmisija arba 2 litrų 180 AG TDCi su mechanine arba automatine „Powershift“ transmisija. Tuo tarpu benzininių variklių pasirinkimas pasipildė nauju ekonomišku 1,5 litro 160 AG „EcoBoost“ agregatu su mechanine transmisija bei 2 litrų 240 AG benzininiu „EcoBoost“ varikliu su automatine transmisija.
2015 metų pradžioje Europoje pasirodysiančioje naujuose „S-MAX“ modeliuose pirmą kartą bus įmontuota itin tiksli „Ford Adaptive Front Steering“ sistema, savo ypatumus atkleisianti važiuojant vingiuotais keliais. Ši vairavimo sistema nuolat fiksuoja automobilio greitį bei pokyčius kelyje ir iškart pritaiko vairavimo mechanizmą prie skirtingų kelio savybių.
Tai bus pirmasis „Ford S-MAX“ automobilis su dinaminiais prisitaikančiais priekiniais LED žibintais. Be to, naujieji modeliai pasirodys su pažangia „Ford Prie-Collision Assist“ technologija, padėsiančia sumažinti potencialią susidūrimo grėsmę, kylančią važiuojant bet kokiu greičiu net ir greitkelyje.
Naujajame „S-MAX“ galima rinktis iš 32 skirtingų sėdynių ir bagažinės išdėstymo variantų. Automobilio komfortą didina ir daugiau šiai klasei neįprastų sprendimų. Pavyzdžiui, gamintojai žada, kad specialios sėdynės neleis atsirasti skausmams ir diskomfortui sėdint tiek vairuotojui, tiek keleiviams, nes yra sukurtos taip, kad stimuliuotų raumenis ir palaikytų optimalią kraujo apytaką. Tą pasiekti padeda specialios pripučiamos masažuojančiosios sėdynių dalys. Be to, oro vėdinimą ir temperatūrą nuo šio gali reguliuoti ir galinių „S-MAX“ sėdynių eilių keleiviai, nes „Ford“ pasirūpino, jog atskira klimato kontrolės sistema būtų įmontuota ir automobilio gale. Automobilio kūrėjai pasirūpino ir papildoma garso izoliacija bei tobulesne vibracijos absorbavimo sistema, apsaugančia keleivius nuo nemalonaus garso važiuojant dideliu greičiu.
Vartotojų saugumui ir patogumui skirtos ir „Ford“ patentuota informacijos apie nelaimes kelyje sistema „Emergency Asssitance“ bei „Hands-Free Liftgate“ – automatinė galinių durų atidarymo sistema, aktyvuojama lengvu kojos judesiu po galiniu bamperiu. Automobilio pramogų ir pagalbinės sistemos valdomos naujausios kartos „Ford“ komunikacijos sistema SYNC 2, kurią galima aktyvuoti liečiamuoju 8 colių įstrižainės ekranu arba balsu.
Nuo „Ford S-MAX“ gamybos istorijos pradžios Europoje buvo parduota daugiau nei 400 000 šio modelio vienetų, tai yra, savo klasės lyderiu modelis išliko visą laiką. Tai automobilis, užpildęs vidutinės klasės vienatūrių rinką ir 2007 metais apdovanotas „Metų Europos automobilio“ bei „Lietuvos metų automobilio“ titulais.
Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujo „Bugatti" modelio iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!