Tai pirmasis kada nors pagamintas automobilis, kurio pirkėjai galės rinktis vieną iš trijų transmisijos variantų su to paties tipo kėbulu.

Teigiama, jog šis modelis sujungia mažiausias šioje automobilių klasėje kuro sąnaudas su smagiu dinamišku vairavimu ir patraukliu dizainu.

„Naujoviškų ir ekonomiškų automobilių gamybos patirtį turinti „Hyundai Motor“ didžiuojasi būsimu „IONIQ“, kuris papildys bendrovės ekologiškų automobilių liniją“, – sako „Hyundai Motor“ tyrimų ir plėtros centro vadovas Woong-Chul Yangas.
"Hyundai Ioniq" koncepcija

„Mūsų ateities judėjimo vizija akcentuoja pasirinkimą, todėl mes siūlome skirtingą pirkėjų gyvenimo būdą atitinkančių transmisijų įvairovę, nesumenkindami dizaino ir vairavimo malonumo svarbos. „IONIQ“ įkūnija „Hyundai Motor“ viziją pakeisti automobilių ir ateities judėjimo paradigmą; „IONIQ“ yra mūsų pastangų užimti pirmaujančią vietą pasaulinėje ekologiškų automobilių rinkoje vaisius“, – tikina centro vadovas.

Naujojo automobilio pavadinime atsispindi jo kūrimo elementai. „Ion“ (jonas) yra elektrinį krūvį turintis atomas; ši pavadinimo dalis siejama su protingu elektrinių transmisijų sujungimu.

Antroji pavadinimo dalis – „unique“ kalba apie unikalų automobilį „Hyundai“ produktų linijoje, pabrėždama prekės ženklo aplinkosauginės atsakomybės principus ir norą didinti klientų pasirinkimo galimybes. Galiausiai, „Q“ raidės automobilio logotipe forma vaizduoja proveržį, patvirtindama naują požiūrį į šį modernų mažai aplinką teršiantį modelį, teigia gamintojas.

Visiškai nauja „IONIQ“ platforma sukurta specialiai keliems transmisijos variantams. Optimizuota automobilio važiuoklė užtikrina gerą reakciją į vairuotojo veiksmus ir suderinamumą su skirtingų transmisijų charakteristikomis.

„IONIQ“ variantas su vien elektrine transmisija (EV) varomas galingu ypač efektyviu ličio jonų akumuliatoriumi. Nuo tinklo įkraunamame hibridiniame variante (PHEV) efektyviai deginamų degalų energija jungiama su iš elektros tinklo gauta akumuliatoriaus energija, taip padidinant nuvažiuojamą atstumą ir sumažinant išleidžiamų teršalų kiekį.

Galiausiai, hibridiniame variante (HEV) benzininio vidaus degimo variklio ir automobilio judėjimo energijos panaudojamos įkrauti automobilio akumuliatorių, kuris po to papildo variklio galią ir sumažina degalų sąnaudas.

Po premjeros P. Korėjoje kitų metų sausį, „IONIQ“ bus parodytas Ženevos tarptautinėje automobilių parodoje ir Niujorko automobilių parodoje (2016 metų kovą).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)