Šis agregatas pakeis iki šiol naudotą atmosferinį 3.7 litro motorą ir turės dvi variacijas. Bazinė generuos 300 AG galią ir 400 Nm maksimalų sukimo momentą, o labiau forsuota – 400 AG bei 475 Nm.
Naujajame variklyje inžineriniais sprendimais sumažintas išmetamų teršalų kiekis, o kuro įpurškimo reguliavimo sistemoje adaptuotas nedidelis elektrinis motoriukas, leidęs gerokai sumažinti reakcijos į akceleratoriaus paspaudimą laiką.
Visi varikliai bus derinami su septynių laipsnių automatine pavarų dėže.
Sedanas bus siūlomas su adaptyvia „Dynamic Digital Sistem“ pakaba, turėsiančia net šešis darbo režimus: „Standard“, „Snow“, „Eco“, „Sport“, „Sport+“ bei „Personal“, o vairo valdymo sistemai „padės“ naujos kartos elektronika.
Salone debiutuos modernizuota multimedijos sistema „InTouch“, su valdymo balsu funkcija, žadama gausi komforto įranga.