Šis agregatas pakeis iki šiol naudotą atmosferinį 3.7 litro motorą ir turės dvi variacijas. Bazinė generuos 300 AG galią ir 400 Nm maksimalų sukimo momentą, o labiau forsuota – 400 AG bei 475 Nm.

Naujajame variklyje inžineriniais sprendimais sumažintas išmetamų teršalų kiekis, o kuro įpurškimo reguliavimo sistemoje adaptuotas nedidelis elektrinis motoriukas, leidęs gerokai sumažinti reakcijos į akceleratoriaus paspaudimą laiką.

Be šio variklio vis dar galima rinktis senesnį keturių cilindrų 211 AG turbomotorą bei 170 AG dyzelinį 2.2 litro agregatą. „Infiniti“ žada pasiūlyti ir hibridinę versiją, kurioje galios sistemą sudarys 3.5 litro V6 benzininis variklis, elektrinis motoras ir ličio-jonų baterija. Ši pavara generuos 360 AG galią.

Visi varikliai bus derinami su septynių laipsnių automatine pavarų dėže.

Sedanas bus siūlomas su adaptyvia „Dynamic Digital Sistem“ pakaba, turėsiančia net šešis darbo režimus: „Standard“, „Snow“, „Eco“, „Sport“, „Sport+“ bei „Personal“, o vairo valdymo sistemai „padės“ naujos kartos elektronika.

Salone debiutuos modernizuota multimedijos sistema „InTouch“, su valdymo balsu funkcija, žadama gausi komforto įranga.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)