Porsche 911 S/T“ yra lengviausias „992“ serijos modelis, sveriantis vos 1380 kilogramų – net 40 kg lengvesnis už „911 GT3 Touring“.

Istorijos šaknis pabrėžiantis dizainas

Išskirtinio leidimo automobilo dizainas įkvėptas septintojo dešimtmečio pabaigos ir aštuntojo dešimtmečio pradžios lenktyninės „911 S“ versijos. Bagažinės dangtis, stogas, priekiniai sparnai ir durys yra pagaminti iš lengvo anglies pluoštu sustiprinto plastiko (CFRP). Iš šios medžiagos pagamintos ir keturiomis kryptimis valdomos automobilio sėdynės, kurios įeina į standartinę komplektaciją.

Interjeras pasižymi „Porsche Exclusive Manufaktur“ elementais. Jame vyrauja juodos bei klasikinio konjako spalvos odiniai apmušalai, stogas aptrauktas perforuotu „Dinamika“ audiniu, o medžiaginės sėdynių centrinės dalys dekoruotos juodos arba konjako spalvos juostelėmis, referuojant į prieš penkis dešimtmečius naudotą dizainą, taip atiduodant duoklę istorijai.

Elegantiškas dizainas išsiskiria „Shoreblue Metallic“ išorės ir „Ceramica“ ratlankių spalvomis. Pagal pageidavimą ant durų galima uždėti skaičių nuo 0 iki 99, taip pat kitus pasirenkamus dekoratyvinius lipdukus. Originalaus „911“ klasikinio dizaino „Porsche“ herbas, puošiantis priekinę dalį, vairą, galvos atramas ir automobilio raktelį, pabrėžia istorines „911 S/T“ šaknis.

Standartinėje modelio komplektacijoje yra 20 colių priekiniai ir 21 colio galiniai ratai, pagaminti iš magnio lydinio.

Išskirtinis dėmesys kasdieninėms kelionėms

„Porsche“ inžinieriai sukūrė naują išlengvintą sankabą, skirtą išskirtinai „911 S/T“ modeliui. Tai žymiai pagerina variklio reagavimą ir išlaiko važiavimo greitį bei tolygumą. Kartu su šešių pavarų mechanine greičių dėže, „911 S/T“ aukštų sūkių variklis užtikrina dar didesnį našumą. Tai leidžia automobiliui iki 100 km/h įsibėgėti vos per 3,7 sekundes, ir pasiekti 300 km/h greitį.

Jaudinančią vairavimo patirtį sustiprina standartinėje įrangoje esančios išlengvintos sportinės išmetimo sistemos garsas. „911 S/T“ yra vienintelis dabartinės kartos „911“, turintis dvigubų svirčių pakabos konstrukciją priekinėje ašyje su daugiasvirte pakaba galinėje ašyje ir neturintis galinės ašies ratų vairavimo funkcijos. Atitinkamai buvo sureguliuoti amortizatoriai ir valdymo sistemos.

Skirtingai nei „911 GT3 RS“ modelis, „911 S/T“ pagrindinis dėmesys – kasdieniniams nuotykiams miesto gatvėse.

Kartu su naujuoju modeliu, „Porsche“ klientams siūlo ir išskirtinį specialiai kartu su automobiliu sukurtą laikrodį – „911 S/T“. Jo modelis puikiai atitinka naujojo puristinio „911“ jubiliejinio specialaus leidimo automobilio lengvo dizaino principą. Laikrodžio išskirtinumas – „Porsche Design WERK 01.240“ su COSC sertifikatu ir „flyback“ funkcija, o valdomas su „911 S/T“ magnio rato konstrukcijos rotoriumi.

Naująjį „Porsche 911 S/T“ galima užsisakyti nuo 325 490,00 Eur

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją