Pirmąjį šių metų pusmetį „Renault“ markės automobilių pardavimai išaugo 24,5 proc., o „Dacia“ – 77,6 procentais. Šiuo metu abu prekių ženklai užima 7,5 proc. Lietuvos rinkos, o toks augimas Lietuvoje, bendrą šių markių pardavimų skaičių padidino 2,2 proc.

Oficialūs atstovai teigia, kad didėjantį šių prekių ženklų populiarumą lėmė Lietuvos rinkoje debiutavę nauji modeliai: šeimyninis „Scenic Xmod“, universalas „Clio Grandtour“, atnaujintas „Fluence“ bei padidinto pravažumo „Renault Captur“, kuris jau tapo populiariausiu šios markės modeliu mūsų šalyje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (15)