Žadama, kad „eClutch“ leis važiuojant nedideliais greičiais, pavyzdžiui, transporto spūstyse, mechaninę pavarų dėžę naudoti taip pat, kaip ir automatinę – pajudėti iš vietos ir sustoti nenaudojant sankabos, o tik akceleratoriaus ir stabdžių pedalus.

Ši įranga faktiškai neturi mechaninio ryšio tarp pedalo ir paties sankabos mechanizmo. Už diskų judėjimą atsakinga yra elektronika, gaunanti signalą iš pedalo. Ir jeigu elektronika nusprendžia, kad variklis gali užgesti, valdikliai ima kontroliuoti sankabą itin „minkštai“ ir jautriai bei patys parenka reikiamą sujungimo laipsnį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (57)