Tokiu būdu „Toyota“ galės pozicionuoti „Supra“ virš GT86 modelio. Be to, „Auto Express“ šaltinių duomenimis, nepaisant bendrų mazgų „Toyota“ ir BMW gerokai skirsis vizualiai.

Taip pat pranešama, kad abu modeliai naudos benzininį Vokietijos kompanijos variklį, kuris varys galinę ašį, ir „Toyota“ elektrinę jėgainę, kuri suks priekinius ratus. Neatmetama, kad „Supra“ atveju „Toyota“ panaudos Le Mano lenktynėse naudotas technologijas, tuomet hibridinėje pavaroje elektros motoras galią tieks visiems ratams.

Hibridinė pavara taip pat naudos rekuperacinę stabdžių energiją, kuri bus saugoma ličio jonų baterijose.

„Supra“ taip pat turėtų tapti pirmuoju „Toyota“ modeliu, kuriame japonai panaudos naujos kartos dvigubos sankabos automatinę pavarų dėžę, labiau atitiksiančią sportišką automobilio charakterį.

Jau nerimaujate, kad hibridiniai sportiniai automobiliai turės svorio problemų? Nė velnio, anot gandų abu modeliai neturėtų būti sunkesni nei 1,4 tonos, o BMW dar ir bus lengvesnis dėl mažesnio „sudėjimo“.

Abiejų automobilių debiuto laukiama 2018 metais. Dabartinio „BMW Z4“ gamyba turėtų būti nutraukta rugpjūčio mėnesį. Spėliojama, kad jo įpėdinis vadinsis „BMW Z5“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)