„Peugeot“ šiais metais mini ir vieną itin svarbų jubiliejų – pirmąjį įmonės žingsnį siūlant visiems prieinamą transportą. Prieš 130 metų, 1891-ųjų rudenį, pirmasis privačiam asmeniui pristatytas automobilis buvo pažymėtas būtent „Peugeot“ prekių ženklu. Ir tai buvo tik nuostabios kelionės pradžia.
Gebėjimas prisitaikyti tampa vis svarbesnis
Vieno ryžtingo žmogaus ir jo šeimos narių pastangomis įkurto „Peugeot“ prekių ženklo istorija tęsiasi jau ilgiau nei du amžius. Nuolatos besikeičiančiame pasaulyje ši įmonė stengėsi taip patobulinti savo gaminius ir paslaugas, kad šie visuomet atitiktų klientų poreikius. Per 211 metų „Peugeot“ vardas ir juo pažymėti gaminiai rado savo vietą pas milijonus vartotojų. Tai buvo ne tik automobiliai, motociklai ir motoroleriai, bet ir įrankiai, radijo imtuvai, siuvimo mašinos, pipirų bei kavos malūnėliai ir kitos prekės. Kai kurios iš jų visame pasaulyje atpažįstamos ir dabar.
Dabar prekių ženklo atstovybių galima rasti daugiau nei 160 šalių ir tai visiškai patvirtina bendrovės įkūrėjo Armando Peugeot prognozes, kad, pradėjus automobilių gamybą, jo šeimos verslas galiausiai taps vienu didžiausių visoje Prancūzijoje.
Pasaulis per pastaruosius 211 metų gerokai pasikeitė, o ypač sparčiai permainos vyko per pastarąjį dešimtmetį. Skaitmeninės technologijos ir išskirtinės jungiamumo galimybės leido kitaip mąstyti, keitė vartojimo įpročius ir paspartino judėjimą. 70 proc. „Peugeot“ modelių turi elektros pavarą. Tokia elektrifikuota gama ir naujajame 308 debiutavusi pažangiausia išmanioji multimedijos sistema ir šiandien rodo itin greitą įmonės reakciją į kintančius klientų mobilumo poreikius.
Viskas prasidėjo nuo vieno kliento
Ši neeilinė istorija tęsiasi jau 130 metų. 1891-ųjų spalio 2 d. Dornacho (Šveicarija) gyventojui, ponui Poupardinui, buvo pristatytas pirmasis „Peugeot“ lengvasis automobilis, kurį jis buvo užsakę tų pačių metų rugpjūčio 27-ąją. Tai buvo keturių sėdimųjų vienų modelis su 2 AG galios „Daimler“ varikliu.
Nuo to svarbaus 1891-ųjų įvykio įmonė 160 pasaulio šalių rinkose klientams jau pristatė beveik 75 milijonus transporto priemonių. Klasikinės technikos entuziastai Sošò (Sochaux, Prancūzija) įkurtame prekių ženklo muziejuje gali patys pamatyti „Peugeot Type 3“ modelį, kuris yra identiškas pirmojo pirkėjo, pono Pourpardino, automobiliui. Čia taip pat demonstruojami ir modernūs šiuolaikiniai gamintojo modeliai.