Gamybos vadovas Štefanas Kniršas (Stefan Knirsch) šią savaitę netikėtai atsistatydino po to, kai tyrimo metu paaiškėjo, kad, perėjęs į naujas pareigas prieš mažiau nei 10 mėnesių, jis žinojo apie pakeitimus, leidžiančius klastoti emisijų duomenis.

Š. Kniršas, bendrovės veteranas, pradėjęs darbą „Audi" variklių inžinerijos padalinyje 1990 m., „Audi" vadovo Ruperto Štadlerio (Rupert Stadler) buvo pakviestas užimti Ulricho Hakenbergo (Elrich Hackenberg) vietą, nes pastarasis neteko darbo praėjusiais metais, kai, kilus skandalui, buvo atleista ir daugiau vadovaujamas pareigas užėmusių darbuotojų. Dabar pats R. Štadleris pateko į tyrėjų, siekiančių atsekti skandalo ištakas, akiratį.

„Audi" yra pagrindinė „Volkswagen" struktūros ašis, nešanti didžiausias pajamas ir atliekanti technologijų inkubatoriaus vaidmenį. Buvęs generalinis direktorius Martinas Vinterkornas (Martin Winterkorn) vadovavo „Audi" iki buvo paaukštintas į „Volkswagen" vadovo pareigas, kaip ir jo pirmtakas, buvęs valdybos pirmininkas Ferdinandas Pychas (Ferdinand Piech). Tokie glaudūs ryšiai kelia klausimų dėl to, kas atsakingas už skandalo priežastis, ir ar „Audi" su savo didele technologijų patirtimi neatliko pagrindinio vaidmens.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)