Tuo pačiu jis atskleidė, kad kompanija atmetė planus gaminti trejų durelių bei kabrioleto versijas, nes jų pagaminimo išlaidos yra didelės, o perkamumas – per mažas.
Kompaktiškasis sedanas rinkoje turėtų pakeisti dabar parduodamą „Fluence“ automobilį. Teigiama, kad jo pardavimai nebuvo tokie geri, kaip trečiosios kartos „Megane“ modelių, be to „Fluence“ buvo gaminamas ant atskiros bazės ir kitose gamyklose, tai didino jo gamybos kaštus.
Tiesa, F. Garcia neatskleidė, ar naujasis sedanas dabar bus surinktas ant „Renault-Nissan“ naudojamos modulinės CMF platformos, ant kurios pagamintas ką tik pasirodęs „Megane“ hečbekas, teigdamas, jog kol kas per anksti kalbėti apie tai.
Jau anksčiau buvo pasirodžiusi informacija, kad prancūzai taip pat nedelsdami pasiūlys sportiškas „Megane GT“ versijas.