Tuo pačiu jis atskleidė, kad kompanija atmetė planus gaminti trejų durelių bei kabrioleto versijas, nes jų pagaminimo išlaidos yra didelės, o perkamumas – per mažas.

Kompaktiškasis sedanas rinkoje turėtų pakeisti dabar parduodamą „Fluence“ automobilį. Teigiama, kad jo pardavimai nebuvo tokie geri, kaip trečiosios kartos „Megane“ modelių, be to „Fluence“ buvo gaminamas ant atskiros bazės ir kitose gamyklose, tai didino jo gamybos kaštus.

Tiesa, F. Garcia neatskleidė, ar naujasis sedanas dabar bus surinktas ant „Renault-Nissan“ naudojamos modulinės CMF platformos, ant kurios pagamintas ką tik pasirodęs „Megane“ hečbekas, teigdamas, jog kol kas per anksti kalbėti apie tai.

Jau anksčiau buvo pasirodžiusi informacija, kad prancūzai taip pat nedelsdami pasiūlys sportiškas „Megane GT“ versijas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)