Kitais metais turintis pasirodyti naujasis „Polo“ bus kuriamas ant koncerno modulinės platformos MQB A0. Jos pagrindu vėliau pasirodys ir naujos kartos „Audi A1“, „Seat Ibiza“ bei „Škoda Fabia“ automobiliai. Galima spėti, kad ir visi jie bus siūlomi tik penkerių durelių kėbulais, mat ši platforma nenumato tridurių versijų kūrimo galimybių.
Naujojo „Polo“ bandymus užfiksavę žurnalistai teigia, kad naujos kartos modelis bus šiek tiek ilgesnis bei atitinkamai erdvesnis. Vieno stiliaus kėbulas leis „Volkswagen“ sutaupyti gamybos kaštų, kuriuos kompanija galės nukreipti kita linkme. Pavyzdžiui, šiuolaikiškų technologijų gausesnio pritaikymo linkme.
Taip pat teigiama, kad naujos kartos automobilis bus lengvesnis, todėl pagerės jo ekonomiškumo parametrai.
Variklių sektoriuje bus montuojami mažo litražo turbininiai motorai, o bazine jėgaine turėtų tapti trijų cilindrų atmosferinis agregatas, kurio galia sieks apie 75 AG. Tas pats variklis su turbina galės pasiūlyti 115 AG pajėgumą. 1.4 ir 1.6 litro motorus pakeis naujas 1.5 litro agregatas, kuris išvystys 160 AG galią.
Dyzelinių jėgainių gerbėjai galės rinktis iš keturių cilindrų turbininių variklių, kurie pasiūlys nuo 90 iki 130 AG galią.
Šiuos modelius papildys „karštoji“ „Polo GTI“ versija, kurioje, anot „Autocar“, bus montuojamas modifikuotas dabartinis 1.8 litro TSI benzininis variklis. Jo numanoma galia dar neatskleidžiama, bet neabejojama, kad ji bus didesnė už dabartinę. Dabar „Polo GTI“ išvysto 190 AG galią ir 320 Nm maksimalų sukimo momentą.