Atnaujinto „Leaf“ didesnį nuvažiuojamą atstumą lemia naujas 30 kWh akumuliatorius, kuris yra pagrindinė 2016 m. pasirodysiančio modelio naujovė. Ilgesnis važiavimo atstumas kartu su kitais technologiniais ir inžineriniais patobulinimais užtikrins, kad vairuotojams jis taps lygiaverte įprastų automobilių alternatyva ir dar labiau sustiprins populiariausio pasaulyje elektromobilio statusą.
„Nissan Europe“ vadovas Paulas Willcoxas taip pakomentavo naujojo modelio pasirodymą: „Perkamiausias pasaulyje elektromobilis „Leaf“ tapo dar geresnis. 250 km siekiantis įveikiamas atstumas atveria duris į elektromobilių pasaulį tūkstančiams vairuotojų, kurie iki šiol dvejojo, ar jiems tiktų šis elektromobilis. Didesnis atstumas bus vienas iš lemiamų argumentų renkantis šį automobilį“.
Naujas akumuliatorius ir naujos technologijos
Naujasis 30 kWh akumuliatorius leidžia nuvažiuoti ilgesnį atstumą ir nė kiek nesumažina vidaus erdvės. „Acenta“ ir „Tekna“ modeliuose komplektuojamo akumuliatoriaus išorės matmenys yra tokie patys, kaip ir 24 kWh versijos. Nors 21 kilogramu padidėjo automobilio svoris, jis gali nuvažiuoti toliau, išlikdamas toks pat praktiškas ir funkcionalus kaip ir ankstesnioji versija.
Pagrindinis didesnį naujojo akumuliatoriaus efektyvumą lemiantis veiksnys – patobulinta vidaus struktūra ir cheminės savybės. Anglies, azoto ir magnio pritaikymas elektroduose pagerino eksploatacines savybes, o didesnį efektyvumą užtikrina ir pakeista elementų išdėstymo schema. Akumuliatoriui bus taikoma 8 metų arba 160 tūkst. km ridos garantija.
Naująjį „Leaf“ - kaip ir dabartinę versiją - bus galima įkrauti savo namuose, naudojantis viešaisiais krovikliais, arba greitojo krovimo stotelėse, kurių tinklas sparčiai plečiamas ir yra labiausiai išvystytas visoje Europoje.
„NissanConnect EV“ ir valdymo galimybės
Naujasis „Leaf“ pristatomas su atnaujinta telematikos technologija – „NissanConnect EV“ sistema, kuri pakeis ankstesniąją „Carwings“ versiją.
Ši išmaniaisiais telefonais valdoma sistema leidžia tikrinti įkrovimo būklę ar iš anksto pašildyti arba atvėsinti saloną, neeikvojant akumuliatoriaus energijos. Taip pat ji turi kroviklių žemėlapį, kuriame pateikiama naujausia informacija realiu laiku, susijusi su krovikliais ir jų būkle. „NissanConnect EV“ taip pat apima ne tik visiškai integruotą naujos kartos informacinę bei pramoginę sistemą, bet ir visapusiškai atnaujintą navigacijos įrangą, įspėjimo apie techninę priežiūrą ir automobilio paieškos funkcijas.
Naujasis Europos rinkai skirtas „Leaf“ modelis ir toliau bus gaminamas Jungtinėje Karalystėje, Sanderlando mieste veikiančioje „Nissan“ gamykloje.
Prekyba naujuoju modeliu prasidės kitų metų sausio mėn., o jo kaina bus 2000 eurų didesnė nei šiuo metu parduodama versija su 24 kWh talpos akumuliatoriumi.