Toks sprendimas, kaip skelbia agentūra, yra viena iš priemonių, kurių imasi bendrovė, mėgindama pakeisti prekės ženklo įvaizdį, nukentėjusį po „dyzelinio skandalo“. Grupės atstovas pastebėjo, kad kol kas anksti „laidoti“ šūkį, naudojamą nuo 2007 metų, tačiau patvirtino, kad „Das Auto“ nebebus šalia „Volkswagen“ ženklo naujoje reklaminėje kampanijoje. Šalia simbolio bus žodis „Volkswagen“.

Kaip rašo „Reuters“, ši tema buvo svarstoma per bendrovės vadovų susitikimą, vykusį praėjusią savaitę Drezdene.

Herberto Diesso, vadovaujančio „Volkswagen“ ženklui, nuomone, šūkis, liudijantis apie tai, kad VW automobiliai yra vieninteliai aukštus standartus atitinkantys automobiliai, neatitinka dabartinės situacijos, pasakojo vienas iš susitikimo dalyvių. Bendrovei dabar tenka atšaukti automobilius, siekiant pakeisti programinę įrangą ir pašalinti pažeidimus. Dėl tokių priemonių „Volkswagen“ patiria didžiulių nuostolių.

Anot „Reuters“ pašnekovo, šūkis „Das Auto“ skamba pretenzingai. Be to, teigia bendrovės atstovas, jis neatspindi įmonės ambicijų, pavyzdžiui, elektrinių variklių varomų automobilių gamybos sferoje.

„Volkswagen“ koncerną drebina didžiausia krizė per visą jo istoriją. JAV priežiūros institucijos nustatė, kad VW montavo į savo gaminamus automobilius įrangą, kuri išjungdavo emisijų kontrolės mechanizmą, kai automobilis buvo testuojamas. Apie 11 mln. automobilių visame pasaulyje turėjo tokią įrangą.

Bendrovei teks patikrinti 11 mln. automobilių visame pasaulyje. Bauda, kuri gresia VW Jungtinėse Valstijose, siekia 18 mlrd. dolerių. Be to, dar 40 mlrd. eurų gali išieškoti koncerno investuotojai, valdantys jo akcijas.

Kilus skandalui, posto neteko koncerno vadovas Martinas Winterkornas. Būtent jam vadovaujant buvo pristatytas šūkis „Das Auto“.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (121)