Tuo buvo galima įsitikinti paskutinėje socialinio saugaus eismo projekto „Geležiniai spąstai“ stotelėje, kai į amerikinių markių „Jeep“, „Dodge“ ir „Chrysler“ ambasadorės Lietuvoje, bendrovės „Autobrava“ servisą atkeliavo „Grand Cherokee“.
Į antrą dešimtį įkopęs visureigis beveik idealiai atitinka visus svarbiausius „gero“ automobilio kriterijus: agresyvus eksterjeras, galingas motoras, automatinė pavarų dėžė, odinis salonas, milžiniška bagažinė. „Autobrava“ meistrai, kruopščiai apžiūrėję svarbiausius konstrukcijos elementus, net ir be specialios įrangos netruko aptikti remonto pėdsakus priekinėje ir galinėje kėbulo dalyje. Po incidento kelyje, kurio metu nukentėjo minėtos vietos, „Grand Cherokee“ buvo vėl įgavęs gana neblogą prekinę išvaizdą, tačiau kai kurios „geležies“ tvarkymo operacijos sukėlė rimtų abejonių dėl atliktų darbų kokybės.
„Ties galine rato arka ir slenksčiu glaisto-dažų sluoksnis beprotiškai storas ir sunkiai išmatuojamas mikrometru. Kai kuriose vietose prietaisas nieko nefiksavo, o tai liudija, kad metalas buvo didesniame nei 3 mm gylyje (1 mm – 1000 mikronų; standartiškai grunto-dažų sluoksnis neturėtų viršyti 200 mikronų). Remonto požiūriu tai iš tiesų gana kaprizingos vietos ir pagal oficialią remonto technologiją sugadintos detalės turėtų būti keičiamos jas išpjaunant per specialias technologines siūles ir įvirinant naujas. Čia greičiausiai buvo bandoma „gydyti“ kėbulą tiesinant, o po to suteikti reikiamą detalių formą naudojant didesnį kiekį glaisto. Deja, toks sluoksnis „kosmetikos“ net teoriškai negali gerai laikyti, todėl buvo sutrūkinėjęs“, – apie atvykusio automobilio būklę pasakojo „Autobrava“ serviso techninės priežiūros vadovas Gediminas Gaidelis.”
Tiesa, šiuo atveju kėbulo pažeidimai (taip pat akivaizdžiai remontuotas priekinis dešinys kampas), matyt, nebuvo dramatiškai dideli, todėl automobilio šeimininkas rinkosi būtent tokį remonto būdą. Keičiant aplamdytas detales sveikomis visas „galvos skausmas“ būtų brangesnis. Visureigio šeimininkas žinojo šiuos dalykus ir sąmoningai ryžosi pigesniam sprendimui. Tačiau klausimas, ar tikrai panašiais būdais nebuvo spręstos esminių saugos konstrukcijų remonto problemos, lieka atviras. Daugelį „pigių“ servisų paslapčių įminti galima tik ardant automobilį ir žiūrint, kas slepiasi po įvairiomis apdailos detalėmis ar apsauginiais skydais.
Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujo „Bugatti" modelio iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!