Jau rašėme, kad „Renault Kwid“ nepelnė nė vienos žvaigždutės po transporto priemonėje esančių suaugusiųjų apsaugos sistemos testo. Tą sykį buvo testuojama pagalbinėmis priemonėmis nepapildyta modelio versija.
Vėliau buvo testuojamas šio automobilio atsparumas smūgiams iš priekio. Šį kartą vairuotojo vietoje jau buvo įtaisyta avarinė apsaugos pagalvė. Vis dėlto rezultatas liko nuviliantis – automobilis buvo įvertintas vos viena žvaigždute.
Kaip rodo automobilyje pasodinto manekeno užfiksuoti duomenys, standartiniu 65 km/val. greičiu važiuojančioje transporto priemonėje, įvykus smūgiui, pakankami gerai apsaugomi priekinėse sėdynėse sėdinčių keleivių galva ir kaklas. Keleivio krūtinės ląstos apsauga buvo įvertinta patenkinamai, o štai vairuotojo – prastai.
„Patobulintos versijos modelis yra papildytas įvairiomis saugos priemonėmis, pavyzdžiui, vairuotojo pusėje įtaisyta avarinė apsaugos pagalvė, o keleivio vietoje – saugos diržo įtempimo įtaisas. Atlikus testą nustatyta kad šiame modelyje kyla palyginti didelė krūtinės ląstos pažeidimų rizika, todėl už vairuotojo vietos apsaugą skiriama tik viena žvaigždutė“, – rašoma „Global NCAP“ ataskaitoje.
Be „Renault Kwid“ pagal „Global NCAP“ programą buvo testuojamas ir septynių vietų „Honda Mobilio“ modelis. Jo konstrukcija buvo įvertinta kaip stabili, tačiau jam nebuvo skirta nė vienos žvaigždutės po suaugusiųjų apsaugos sistemos testo, o vaikų apsaugos sistema buvo įvertinta tik viena žvaigždute.
Visgi kai buvo įtaisytos dvi avarinės apsaugos pagalvės, transporto priemonės įvertinimai staiga pakilo iki trijų žvaigždučių. Būtent tiek buvo skirta už suaugusiųjų saugos priemones. Vaikų saugumo užtikrinimas buvo įvertintas dviem žvaigždutėmis.
Miesto visureigis „Renault Kwid“ yra vienas labiausiai graibstomų modelių Indijoje.