Jokia paslaptis, kad BMW koncernas yra ypač glaudžiai susijęs ir neša didžiulę atsakomybę, susijusią su „Toyota Supra“ modeliais. Vokietijos koncerno atsakomybė apima ir automobilio gamybos „Magna Steyr“ gamykloje Austrijoje priežiūrą. Tokia atsakomybė reiškia ir tai, kad BMW yra atsakingas už daugumą trūkumų, tad būtent BMW teks organizuoti ir „Supra“ modelio gamyklines remonto akcijas.
Techniškai „Toyota“ yra atsakinga tik už kelis jėgainės komponentus, tad jei tektų imtis jų remonto, tuomet „Supra“ keliautų į Japonijos bendrovės specialistų rankas.
Tiesa, kol kas masinė remonto akcija nėra tokia didelė. JAV pavyko atrasti vos septynis automobilius, kuriuose atrasti trūkumai. Trys iš jų jau sugrįžo į savininkų rankas.
Įdomi detalė ta, kad jei trūkumas yra atrastas, jo netaisys nei BMW, nei „Toyota“. Vairuotojui bus skirtas visiškai naujas automobilis, mat saugos diržų laikikliai yra privirinami prie automobilio rėmo ir trūkumų čia taip paprastai nebeištaisysi.