Praėję metai „Nissan“ buvo sėkmingi ir Baltijos šalių rinkose, kur pardavimai augo 24,8 proc., iki 3419 vnt. Užimama rinkos dalis augo 0,6 proc. ir 2014 metų pabaigoje sudarė 6,1 proc. Populiariausiu „Nissan“ modeliu ir toliau išlieka „Qashqai“, kurių parduota 1916 vnt. Pardavimų augimui turėjo įtakos šešių naujų modelių pasirodymas rinkoje.
Pernai Lietuva tapo paskutine šalimi Skandinavijos ir Baltijos šalių regione, kurioje prasidėjo prekyba šios markės elektromobiliais – lengvuoju automobiliu „Leaf“ ir komerciniu „e-NV200“. Baltijos šalyse šios markės atstovai 2014-aisiais pardavė 210 „Leaf“ automobilių.
Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujo „Bugatti" modelio iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!