Daug pakeitimų patyrė naujojo „GT-R“ išorės priekinė dalis. Pritaikytos naujos „V-motion“ dizaino radiatoriaus grotelės su matinio chromo apdaila yra vienas naujausių „Nissan“ dizaino elementų. Jos buvo praplatintos, kad būtų užtikrintas geresnis variklio aušinimas.

Reikšmingai sutvirtintas naujas variklio dangtis. Tvirtesnė konstrukcija lemia didesnį automobilio stabilumą važiuojant dideliu greičiu. Naujo dizaino priekinis aptakas ir priekinis bamperis su apdailos detalėmis pabrėžia sportinio automobilio charakterį bei padidina priekinės dalies prispaudimo jėgą.

„GT-R“ profilį išryškina pažįstamos aerodinamiškos formos, tačiau neliko šoninių slenksčių. Gamintojo teigimu, atsisakius jų, oro srautas geriau paskirstomas automobilio šonuose.

Pokyčių esama ir galinėje automobilio dalyje. Nors „GT-R“ charakteringi keturi apvalūs galiniai žibintai liko nepakitę, tačiau įdėmiau pažvelgus galima pastebėti naujų galinės kėbulo dalies detalių, kurios padeda geriau paskirstyti oro srautą, taip pat šonines ventiliacijos angas šalia keturių išmetamojo vamzdžio antgalių.

Paaukštinta automobilio vidurinė linija, kuri skiria apatinę juodą dalį nuo kėbulo. Todėl, žiūrint iš galo, automobilis atrodo platesnis ir išraiškingesnis. Šiais išorės pakeitimais buvo siekta ne tik sukurti sportiškesnę automobilio išvaizdą, bet ir pagerinti jo aerodinamines savybes.

Nors naujosios kartos „GT-R“ aerodinaminis koeficientas ir mažesnis, tačiau jo prispaudžiamoji jėga išliko tokia pati, kaip ir dabartinio modelio, kad būtų užtikrintas stabilumas važiuojant dideliu greičiu.

Kaip ir dera tokio kalibro sportiniam automobiliui, naujojo „GT-R“ salonas įrengtas prabangiai. Jame atnaujintas prietaisų skydelis buvo aptrauktas kokybiška oda su dailiomis siūlėmis, kurios yra skrupulingo TAKUMI meistrų darbo rezultatas.

Patobulintas ir supaprastintas centrinės prietaisų skydelio dalies dizainas. Integruoti navigacijos ir garso sistemų valdikliai sumažino jungiklių skaičių: ankstesniame „GT-R“ jų buvo 27, o pristatytame modelyje teliko 11.

Platesniame 8 colių jutikliniame ekrane pritaikytos didesnės piktogramos, kad būtų lengviau jas valdyti. Anglies pluošto centrinėje konsolėje įrengtas naujas, patogesnis funkcijų ir parametrų valdymo ekranas.

„GT-R“ su 3,8 litro darbinio tūrio, 24 vožtuvų V6 variklio su dviem turbokompresoriais (kiekvienas galios agregatas surenkamas TAKUMI meistrų rankomis) galia dabar siekia 565 AG esant 6800 aps./min, o sukimo momentas – 633 Nm.

Dėl didesnės galios, kurią lemia individualus kiekvieno cilindro degimo momento reguliavimas ir efektyvus turbokompresorių veikimas, naujasis „GT-R“ žaibiškai pagreitėja vidutinių ir aukštų sūkių diapazone (nuo 3200 aps./min.). Jis komplektuojamas su 6 pavarų transmisija su dviem sankabomis, kuri sklandžiau perjungia pavaras ir tyliau veikia.

Naujasis modelis išsiskiria dar geresnėmis dinaminėmis charakteristikomis posūkiuose. Tvirtesnė kėbulo konstrukcija ir nauja pakaba lemia didesnį stabilumą staigiai sukant ar atliekant posūkį dideliu greičiu. Geresnį sukibimą su kelio danga užtikrina 20 colių padangos, kurias gaubia nauji kalto aliuminio ratlankiai su mašininiu būdu poliruota apdaila ir „Y“ formos stipinais.

Nepaisant visų šių patobulintų važiavimo savybių, gamintojo tikinimu, naujos laidos „GT-R“ yra šiuo metu komfortiškiausias modelis. Pritaikius naujas garsą sugeriančias medžiagas, į jo saloną patenka mažiau pašalinių garsų važiuojant.

Rinkose naujasis „Nissan GT-R“ pasirodys šią vasarą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (47)