Nors „Nissan DeltaWing“ nebus įtrauktas į 2012-ųjų Le Mano 24 valandų lenktynių klasifikaciją, kompanija šiame renginyje galės pademonstruoti pionierišką technologiją, kuri parodys vieną iš galimų ateities automobilių sporto krypčių. Be to, tai padės tyrinėti bei tobulinti kitas „Nissan“ ateities technologijas, kurias kompanija taikys kurdama naujus modelius.

Lenktynėms paruoštas 1.6 l DIG-T keturių cilindrų benzininis variklis su tiesioginiu įpurškimu ir turbokompresoriumi. „Nissan DeltaWing“ sveria dvigubai mažiau ir pasižymi perpus mažesniu aerodinaminiu pasipriešinimu negu įprastas lenktyninis automobilis.

Kiti projekto partneriai – tai JAV gyvenantis britų dizaineris Benas Bowlby, Amerikos automobilių sporto veikėjas Donas Panozas, buvusio JAV „Formulė 1“ vairuotojo Dano Gurney organizacija „All-American Racers“, du kartus čempionatą laimėjusi „Duncan Dayton“ komanda „Highcroft Racing“ ir Šiaurės Amerikos „Michelin Tyres“.

Variklis, pažymėtas simboliais DIG-T (jie nurodo tiesioginį benzino įpurškimą ir turbokompresorių), turėtų išvystyti apie 300 AG, o „Le Mano“ trasos ratą „Nissan DeltaWing“ įveiks per panašų laiką, kaip LMP1 ir LMP2 automobiliai, nors šie įprasti prototipai už naująjį modelį dvigubai galingesni. Jame panaudota ta pati technologija, kurią „Nissan“ diegia savo automobiliuose, tokiuose kaip „Nissan Juke DIG-T“.

„Kadangi automobilių lenktynių nuostatai laikui bėgant tapo griežtesni, lenktyninės mašinos projektuojamos vis panašesnės vienos į kitas, o jų gamyboje taikomos technologijos vis labiau atitrūksta nuo paprastų automobilių gamybos. „Nissan DeltaWing“ siekia pakeisti šią tendenciją, tad visai nenuostabu, kad buvome pakviesti į šį projektą“, - sakė „Nissan Motor“ vykdomasis viceprezidentas Andy Palmeris.

„Nissan DeltaWing" skiriasi nuo visų kitų šiuolaikinių lenktyninių automobilių. Vairuotojas sėdi pačiame automobilio gale, beveik virš galinės ašies, ir žvelgia į priekį išilgai ilgo siauro fiuzeliažo pro siauras dvigubas priekines padangas. Kadangi variklis sumontuotas gale, svorio centras irgi gerokai arčiau galo, ir tai suteikia automobiliui didesnį manevringumą, o dėl nedidelio jo svorio ir aptakios formos itin išauga našumas.

Dėl novatoriško automobilio dizaino ir naujoviškos technologijos „Automobile Club de l'Ouest“ (ACO), garsiųjų Le Mano lenktynių organizatorius, pasiūlė šiam modeliui šiemet startuoti iš „56 garažo“, tai yra iš pozicijos, skirtos eksperimentinėms mašinoms. Kadangi „Nissan DeltaWing“ nepatenka į jokią dabartinių čempionato nuostatų kategoriją, jis nesivaržys dėl apdovanojimų ir jo lenktynių numeris bus „0“.

Jau patvirtinti du pirmieji „Nissan DeltaWing“ vairuotojai. Tai „British Sportscar“ lenktynininkas Marino Franchitti ir „Nissan“ vairuojantis dabartinis „FIA GT1" pasaulio čempionas Michaelas Krummas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją