Kaip ir anksčiau, automobilyje bus montuojamas 3.8 l, V6 variklis. Vis dėlto lyginant su pirmtaku, šįkart motoras išvystys 55 AG daugiau – iš viso 600 AG. Maksimalus sukimo momentas bus 652 Nm.
„Nismo“ versija gavo dar sportiškesnę pakabą, o dizaino akcentai buvo perimti iš GT3 serijos lenktynėms pritaikyto „GT-R“ bei kitų „Nissan Nismo“ modelių „Juke“ ir „370Z“.
Nors jokių dinamikos charakteristikų neatskleidžiama, tačiau manoma, kad įsibėgėjimo iki 100 km/val. rodiklis bus pagerintas nuo įprasto modelio 2,7 sek. iki 2,5 sek.
„Galima drąsiai teigti, kad Niurburgringo trasos ratą įveikdamas per 7 min. 08,679 sek., „Nissan GT-R Nismo“ yra rekordininkas tarp visų serijinės gamybos automobilių“, – tvirtina kompanijos vadovas Carlosas Ghosnas.
„Godzilos“ pravardę turinčio „Nissan GT-R“ „Nismo“ versija nuo bus parduodama nuo 2014-ųjų vasario Japonijoje, kiek vėliau pasirodys ir Europoje bei JAV.