Manoma, kad šiame „Leaf“ panaudota technologija bus pritaikyta kitame, kol kas dar koncepciniame automobilyje, kuris ir pakeis dabartinį kompaktinį elektromobilį.

O kol kas į dabartinę „Leaf“ versiją buvo sumontuotos dvylika kamerų, penki radarai, keturi lazeriniai skaneriai bei galybė ultragarsinių sensorių, kurių bendra sistema leidžia automobiliui automagistralėmis važiuoti be vairuotojo įsiterpimo.

Kol kas teigiama, kad „Tesla Model S“ atnaujinimą „Autopilot 1.0“ primenanti „Nissan“ įranga bus montuojama į „Leaf“ nuo 2016 metų pabaigos. Jos bandymai Tokijuje startavo tik praėjusią savaitę.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)