„Juo gali nuvežti į darželį ar mokyklą vaikus, ramiai važinėti kasdien, o savaitgalį įsijungti „Race“ režimą ir keliauti į lenktynių trasą“, – apibūdina grynakraujį žiedinėms lenktynėms skirtą automobilį bendrovės „Sostena“ „Renault“ vykdomasis direktorius Egidijus Gončarovas.
„Megane R.S. 275 Trophy-R“ pačią sudėtingiausią lenktynių trasą – Niurburgringą – įveikė greičiau nei per 8 minutes. Dvivietį sportinį modelį į priekį gynė 2 l darbinio tūrio 4 cilindrų 275 AG generuojantis turbobenzininis variklis. Identiškas agregatas sumontuotas ir Lietuvą pasiekusiame modelyje.
Maksimalią galią „Trophy“ modelis pasiekia variklio sūkiams išaugus iki 5500 apsisukimų per minutę. 360 Nm sukimo momentas juntamas plačiame variklio sūkių diapazone – nuo 3000 iki 5000 sūkių per minutę.
Visi 500 modelio vienetų komplektuojami su „Cup“ važiuokle, turinčia riboto slydimo diferencialą, o 19 colių skersmens ratų tarpvėžė kiek platesnė – tai automobiliui suteikia stabilumo įveikiant net itin staigius posūkius. Ribotos laidos „Renault“ modelis gali būti komplektuojamas su „Öhlins Road & Track“ reguliuojamais amortizatoriais, paverčiančiais „Trophy“ pakabą dar sportiškesne ir standesne. Kraują užvirti priverčiantis variklio gausmas girdimas per „Akrapovič“ kurtą išmetimo sistemą iš titano. Ši, priklausomai nuo važiavimo tempo ir stiliaus, leidžia mėgautis ir tyliu riedėjimu miesto gatvėmis, ir variklio riaumojimu lenktynių trasoje.
Automobilio salone akį džiugina „Alcantara“ odos apdaila. Ja aptrauktas ir vairas, ir stovėjimo stabdžio svirtis. Apie sportiškumą, slypintį genuose, byloja per priekinę konsolę einanti raudona linija, raudoni saugos diržai bei raudonomis siūlėmis sutvirtintos apdailos detalės. Interjero dizainą pagyvina anglies pluoštą primenantys apdailos elementai.
„Renault Megane R.S. 275 Trophy“ priekyje montuojamos sportinės sėdynės, su didelėmis šoninėmis atramomis ir reguliuojamu atlošo kampu. Automobilio gale keleivių patogumui skirtos įprastos minkštos odos sėdynės.