Principingas ir charizmatiškas vokietis pareiškė, kad pernelyg dažnai „Hyundai“ ir „Kia“ konkuruoja tarpusavyje ir ateityje to reikės vengti. Kaip teigia naujasis vadovas, automobiliai turės skirtis ne tik išoriškai, bet ir techniniu atžvilgiu. Be to, jie neturi konkuruoti toje pačioje klasėje.
Kaip itin blogus pavyzdžius P. Schreyeris paminėjo „Hyundai Santa Fe“ su „Kia Sorento“ ir „Hyundai i30“ su „Kia Cee‘d“.
„Šie automobiliai dizaino požiūriu labai smarkiai skiriasi, tačiau techniškai yra beveik identiški. Ateityje jie turi skirtis labiau. Galbūt vieni turi būti sportiškesni ir išraiškingesni, o kiti – kaip tik erdvesni ir ramesnio dizaino“, – Seulo automobilių parodoje sakė vokietis. Būsimus pokyčius „Hyundai-Kia“ koncerno vadovas įvardino kaip dramatišką evoliuciją.
Tradiciškai „Kia“ automobiliai buvo jaunatviškesni veržlesni ir sportiškesni, o „Hyundai“ pasižymėjo ramesne išvaizda ir rafinuotesniu charakteriu. Ateityje šie skirtumai turėtų dar labiau išryškėti. Tačiau šie pokyčiai neatsiras jau rytoj – artimiausių ryškesnių pokyčių, anot P.Schreyerio, reikėtų laukti po trejų metų.
Kaip geriausią pavyzdį vokietis įvardijo du dvynius, kuriuos pirkėjai priima kaip visiškai skirtingas mašinas – „Volkswagen Golf“ ir „Audi A3”.
Daugiau naujienų - „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“