Nemaža dalis šių pakeitimų liečia ir A juostų žymėjimą bei jų taisykles. Nuo šiol A juostomis galės važiuoti tik viešasis transportas. Tuo tarpu A+ ženklu pažymėtose juostose be maršrutinio transporto, galės važiuoti dviračiai, mopedai ir lengvieji keturračiai bei automobiliai, pažymėti skiriamuoju ženklu „Neįgalusis“.
Toliau išlieka papildomas žymėjimas ir kitiems eismo dalyviams dėl važiavimo A+ juosta. Jei tai leidžia ženklai, šiomis juostomis galės naudotis motociklai, lengvieji taksi automobiliai, taip pat automobiliai, kuriuose važiuoja 4 ir daugiau eismo dalyvių bei elektromobiliai.
Tokios privilegijos daugiausiai galioja Vilniaus gatvėse: Ozo, Ukmergės, Konstitucijos prospekte ir kitose. Tiesa, nuo birželio 1 dienos, dalis vairuotojų čia neteks iki šiol turėto privalumo.
Vilniaus miesto savivaldybė priėmė sprendimą, keičiant A juostų ženklinimą, čia nepalikti žymėjimo leidžiančio A+ juostoje važiuoti taksi ir automobiliams, kuriuose keliauja 4 ar daugiau žmonių. Savivaldybės atstovai motyvuoja tuo, kad šiuo metu nėra priemonių, kurios fiksuotų, ar A+ juostomis važiuojantys automobiliai tam turi teisę.
Tai ne vienintelis pakeitimas A juostose. Naujai įsigaliosiančiose KET, numatyti atskiri, tik maršrutiniam transportui skirti šviesoforo signalai. Jie leistų anksčiau įvažiuoti į sankryžas arba judėti viešajam transportui, kai trajektorija nesikerta su kitų eismo dalyvių. Tiesa, artimiausiu metu lietuviai tokio šviesoforo nepamatys. Kol kas apie tokią galimybę svarsto tik Klaipėdos savivaldybė, tačiau planuose datos dar nėra.