Jei paaiškės, kad tai tiesa, tokį automobilį bus labai sunku parduoti, nors jis ir vadinsis „Ferrari“. Pirmiausia, dabar galingi elektromobiliai sulaukia mažiau pirkėjų dėmesio. Antra, artimiausi konkurentai yra gerokai pigesni. Be to, ir pateis „Ferrari“ gamoje tai bus vienas brangiausių modelių.
Vidutinė naujo „Ferrari“ kaina per pirmą šių metų ketvirtį siekė tik 350 tūkst. eurų. Pavyzdžiui, pats galingiausias „Porsche Taycan Turbo S“ kainuoja tik 200 tūkst. eurų. Tai būtų 2,5 karto pigiau.
Tačiau italai įsitikinę šio projekto sėkme. Po elektromobilio įvedimo į rinką, „Ferrari“ planuoja per metus pagaminti iki 20 tūkst. visų savo modelių nuo dabartinių keturiolikos. Taigi planas yra parduoti bent po 5 tūkst. elektrinių „Ferrari“ per metus.