2011 metų pabaigoje, NHTSA pradėjo tyrinėti ataskaitas, kuriose teigiama, kad 200 tūkst. "Ford Freestar" ir "Mercury Monterey" 2004-2007 metų gamybos mikroautobusuose kyla problemų dėl korozijos. Rūdys galėjo neleisti atlenkiamoms trečiosios eilės sėdynėms tinkamai užsifiksuoti, o tai galėjo kelti pavojų žmonių saugumui. Kovo mėnesį "Ford" atšaukė 230 tūkst. mikroautobusų visame pasaulyje ir šiuos nesklandumus ištaisė.
Kitas tyrimas buvo pradėtas dėl 2011-2012 metų gamybos "Chrysler Jeep Patriot" visureigiuose kylančių problemų, kai buvo gauta skundų, kad važiuojant dideliu greičiu gesdavo automobilio variklis. "Chrysler" nustatė, kad bėdų kildavo dėl deformuotų degalų padavimo vamzdelių, ir atšaukė apie 30 tūkst. transporto priemonių.
Tiek "Ford", tiek ir "Chrysler" atstovai teigė, kad dėl šių gedimų nėra kilę nelaimingų atsitikimų ar sužeidimų.