Sportiškas „Audi Q8“ iš kitų keturių žiedų markės SUV automobilių išsiskiria ypatinga prabanga. Būdamas 4,99 m ilgio, 2 metrų pločio ir 1,71 metro aukščio, SUV kupė yra platesnis, trumpesnis ir žemesnis nei giminingas „Audi Q7“ modelis. Dėl beveik 3 metrų atstumo tarp ašių, automobilio salonas yra itin erdvus bei pranoksta pagrindinius konkurentus, vertinant salono ilgį ir aukštį.
Įspūdingos aštuonkampio formos vientisos priekinės grotelės – naujasis Q šeimos išvaizdos bruožas. Žemyn besidriekianti elegantiška stogo linija užsibaigia ties nuožulniais galiniais statramsčiais, kurie įsilieja į „quattro“ pavarą pabrėžiančias ratų arkas, kur sumontuoti iki 22 colių dydžio siekiantys ratlankiai. Jau standartinėje įrangoje montuojami LED žibintai, kurie gali turėti „HD Matrix LED“ technologiją, išsiskiriančia charakteringa trimačių dienos šviesų, taip pat galinių žibintų išvaizda.
Kaip originaliame „Audi quattro“ automobilyje, galiniai žibintai sujungti šviesos juosta esančia virš juodo paviršiaus. „Audi Q8“ vairuotojai „myAudi“ programa telefone gali pasirinkti skirtingas apšvietimo funkcijas net ir išlipę iš automobilio.
„Audi“ yra „quattro“, o „quattro“ yra „Audi“ – tai ypač tinka kalbant apie „Q8“, prabangiausią markės SUV. Mechaninis centrinis diferencialas sukimo momentą priekinei ir galinei ašiai paskristo 40:60 santykiu, o pagal poreikį jį perduoda daugiau sukibimo turintiems ratams. Tai ir 25,4 cm prošvaisa, trumpi kėbulo atsikišimai ir važiavimo nuokalne kontrolė, užtikrinantys, kad „Audi Q8“ nesustotų ir bekelėje.
Visos pavaros yra itin efektyvios dėl jose naudojamos dalinės hibridinės technologijos (MHEV). Stabdant sistema iki 12 kW galia kaupia energiją akumuliatoriuose, o MHEV technologija leidžia ilgai riedėti išjungtu varikliu, taip pat lėtėjant variklis išjungiamas vis dar esant 22 km/val. greičiui. Tai leidžia taupyti degalus.
Su „MMI touch“ lietimui jautria sistema naujajame „Audi Q8“ galima valdyti beveik visas funkcijas dviejuose dideliuose ekranuose. Viršutinis 10,1 colio ekranas yra skirtas multimedijos ir navigacijos sistemoms, o apatiniame 8,6 colio ekrane vairuotojas gali nustatyti norimą oro temperatūrą, kitas patogumo funkcijas, taip pat patogiai įrašyti tekstą, ranką padėjus ant plačios pavarų svirties.
Kaip tikina gamintojai, sistemos valdymas yra itin intuityvus ir paprastas, o funkcijų pasirinkimas patvirtinamas garsu ir vibracija. Be to, sistemos valdymas balsu „Audi Q8“ paverčia sumaniu pašnekovu – vairuotojas gali tiesiog pasakyti savo norus, o sistema supras net tokius sakinius kaip „aš esu alkanas“ ir pasiūlys artimiausias maitinimo vietas.
Rodmenys yra atvaizduojami visiškai skaitmeniniame virtualiame „Audi“ prietaisų skydelyje, o mygtuku ant daugiafunkcio vairo galima pasirinkti du skirtingus rodymo būdus didelės raiškos 12,3 colio ekrane. „Plus“ ekrano versijoje galima pasirinkti ir trečią, itin sportišką rodmenų atvaizdavimą.
Į „Audi Q8“ kaip standartinė įranga montuojama pažangiausia multimedijos sistema „MMI navigation plus“. Ji turi „Audi connect“ duomenų perdavimo modulį su „LTE Advanced“ standartu ir „Wi-Fi“ prieiga. Navigacijos sistema įsimena vairuotojo pasirinkimus ir, atsižvelgdama į ankstesnes keliones, gali pateikti sumanius patarimus. Individualūs profilių nustatymai skirtingiems vairuotojams leidžia išsaugoti iki 400 pasirinkimų. Naudodamas „myAudi“ programą, vairuotojas navigacijos sistemoje gali nurodyti norimą vietą, klausytis muzikos ar telefono kalendorių bendrinti su MMI sistema.
„Audi Q8“ pagalbinės sistemos apima prisitaikantį greičio palaikymą, efektyvumo pagalbininką, važiavimo sankryžose pagalbą, perspėjimą apie išvažiavimą iš savo eismo juostos, kliūčių aptikimą ir 360 laipsnių rodančias vaizdo kameras. Viena labiausiai išsiskiriančių sistemų yra nuotolinio įvažiavimo į garažą pagalba, kuri debiutuos nuo 2019 m. pradžios pasirodysiančiuose modeliuose – išlipęs iš automobilio vairuotojas „my Audi“ programa išmaniuoju telefonu automobilį galės pastatyti ir išvaryti iš garažo.
Tiksli automobilio kaina Lietuvoje kol kas neskelbiama.