Manoma, kad po dviejų metų, atnaujinus „Chevrolet Volt“ modelį, „Opel Amperos“ nebeliks. „General Motors“ koncerno vadovybė neplanuoja kurti analogo su „Opel“ ženklu.
Nepaisant to, kad prieš dvejus metus „Ampera“ buvo paskelbta Europos metų automobiliu, tai neatnešė jai komercinės sėkmės. Pernai buvo parduota tik kiek daugiau, nei trys tūkstančiai „Amperų“, šiemet per pirmuosius penkis mėnesius prekyba smuko dar labiau – pirkėjai įsigijo vos 332 automobilius. Per pirmą pusmetį Vokietijoje, „Opel“ gimtinėje, „Amperų“ buvo nupirkta du kartus mažiau, negu „Ferrari“ automobilių.
„General Motors“kompanijos viceprezidentas Steve Girsky interviu „Autonews“ sakė: „Kai mes kūrėme „Ampera“, daugelio Europos vyriausybių vadovai sakė – norim elektromobilių, norim ekologiškų mašinų. Štai, mes pagaminom tokią, tai kur dabar tos vyriausybės? Kodėl niekas tų automobilių neperka?“