Tarp „Ampera“ varžovų buvo „Renault Fluence Z.E“, sportinis „Tesla Roadster“, „Mitsubishi i-MiEV“, „Peugeot iOn“. Be bendros pergalės, „Ampera“ Charlottes Berton ir Olivierio Sussoto komanda užėmė trečią vietą, Jeano-Claude Andrueto ir Patricko Lienneo komanda buvo septinta, o Hannsas Werneras Wirthas ir Danielis Riesenas užbaigdami puikų pasirodymą ralyje, finišavo aštunti.
„Alternatyvios energijos“ ralis (Rallye Monte-Carlo Des Énergies Nouvelles) vyko 13-us metus iš eilės ir yra tapęs vienas seniausiai organizuojamu, alternatyviais degalais varomų automobilių, raliu. Monte Karlo automobilių klubas lenktynes organizuoja nuo 1995 metų.
Ralyje besivaržančių automobilių anglies dvideginio tarša negali viršyti 115 g/km. Pagrindinis ralio tikslas – įveikti numatytą atstumą, palaikyti pastovų greitį bei kuo mažiau sunaudoti energijos.
Be „Ampera“ automobilių į geriausiųjų penketuką taip pat pateko bei antrą vietą bendroje šio ralio įskaitoje užėmė „Fiat Croma“, ketvirtoje pozicijoje atsidūrė „Toyota Prius“, penktoje - „Peugeot 3008 Hybrid“.
Alternatyvios energijos patvarumo išbandymas
Ralis startavo trijuose miestuose – Lugane (Šveicarija), Ani le Vjė bei Klermone-Ferane (Prancūzija), o 550 km trasa driekėsi per Prancūzijos aukštutinio Provanso – Alpių regiono prefektūrų Dine le Bene iki Monako. Antrąją dieną komandos turėjo įveikti 272 km ruožą einantį per Monaką bei originaliu Monte Karlo ralio maršrutu ties Prancūzijos pajūrio Alpėmis.
Šiomis dienomis komandų laukė tikri išbandymai – jos turėjo pademonstruoti vairavimo įgudžius bei pasiekti trasos finišą. Be to, pagrindinė užduotis buvo sunaudoti kuo mažiau degalų.
Nustačius automobilio svorio, išmetamo anglies dvideginio, degalų tankio bei jų sunaudojimo santykio palyginamąją vertę, dalyviai buvo suskirstyti į užimamas pozicijas.
„Išmanios technologijos „Ampera“ elektromobilyje buvo patikimos, todėl mums ir pavyko pasiekti didžiulę sėkmę“ – sakė prancūzas šturmanas J. Lambertas, kuris pergalę šventė su lenktynininku B. Darniche. B.Darniche dar 1979 metais yra tapęs legendinio Monte Karlo ralio nugalėtoju bei daugiau nei 10 sykių užėmęs prizines vietas įveikus Monte Karlo ralio „Col de Turini“ ruožą.
Priklausomai nuo važiavimo stiliaus bei kelio sąlygų, vien elektros energija, be jokios gamtos taršos, galima nuvažiuoti 40 km – 80 km. Kai baterijoje lieka kritinis energijos kiekis, įsijungia 1.4 l, 86 AG benzininis variklis, kuris suka generatorių, gaminantį energiją elektros varikliui. Todėl važiavimo atstumas padidėja iki 500 km. „Ampera“ elektros variklio sukamasis momentas yra 370 Nm, 100 km/val. greitis išvystomas per 9 sek., maksimalus automobilio greitis – 161 km/val.