„Opel Ampera“ kartu su savo „broliu dvyniu“ „Chevrolet Volt“ laimėjo 2012 m. Europos metų automobilio titulą, tačiau tai neužtikrino pirkėjų susidomėjimo: praeitais metais „Ampera“ pardavimai smuko 40 proc., iki kiek daugiau nei 3 tūkst. vnt., o per pirmuosius penkis šių metų mėnesius sumažėjo 67 proc., iki vos 332 automobilių.
Vokietijos autotransporto valdybos (KBA) duomenimis, per pirmąjį šių metų pusmetį šalyje įregistruoti tik 46 nauji „Ampera“ automobiliai, t.y. kone perpus mažiau nei „Ferrari F12 Berlinetta“ (83 vnt.). Dėl to kitų metų antroje pusėje pasirodžius atnaujintam „Chevrolet Volt“, „Opel“ nebesiūlys „Ampera“ modelio. „Volt“ ir „Ampera“ modeliai be pavadinimų ir ženklelių skiriasi tik keletu apdailos elementų ir yra gaminami toje pačioje gamykloje JAV. Apie „Ampera“ gamybos pabaigą buvo galima spėti dar 2013 m. pavasarį, kuomet tuometinis „General Motors“ valdybos vicepirmininkas Steve’as Girsky išreiškė susirūpinimą dėl prastų šio modelio rezultatų Senajame žemyne. Anot jo, Europos šalių vyriausybės deklaruoja paramą elektromobiliams, tačiau pasiūlius tokį modelį, pirkėjų neatsiranda.
Vis dėlto Vokietijos gamintojas tvirtina laikąs elektromobilius svarbiu rinkos elementu ir ketina pasiūlyti naują elektrinį modelį. Konkretesnių detalių kol kas neatskleidžiama, tačiau „Opel“ deklaruoja sieksiąs mažinti elektromobilių gamybos kaštus bei didinti jų prieinamumą. Būsimasis „Opel“ elektromobilis turėtų pasirodyti iki 2018 m. ir, gali būti, jog tai bus už „Ampera“ mažesnis ir pigesnis modelis.
Naudodama vien baterijų energiją „Opel Ampera“ gali įveikti 40-80 km atstumą, tačiau išsikrovus baterijoms įsijungia 1,4 ltr. vidaus degimo benzininis variklis, kuris veikia kaip elektros generatorius ir leidžia šiam automobiliui nuvažiuoti iki 500 km, o tai gerokai viršija daugumos šiandien rinkoje siūlomų elektromobilių galimybes.