„Opel“ pardavimai pernai augo 18-oje iš 22-jų rinkų ir iš viso parduota 1,16 mln. automobilių (4 proc. daugiau). „Opel/Vauxhall“ rinkos dalis Europoje liko beveik nepakitusi – 5,73 proc.

Baltijos šalyse augančių pardavimų variklis buvo „Mokka X“, paskui – „Astra“ ir „Corsa“ modeliai. Europoje nupirktų „Mokka X“ skaičius sudarė 34 proc. iš visų parduotų automobilių ir tai buvo daugiau nei 100 tūkst. vienetų.

„Puikius rezultatus Baltijos rinkose lėmė pardavimų augimas segmente, į kurį „Opel“ įžengė dar visai nesenai, ir, be jokios abejonės, rezultatus pagerino automobilių pardavimai Latvijos policijos automobilių parkui. Esame įsitikinę, kad 2017 m., per kuriuos pristatysime 7 naujus modelius, iš kurių 2 CUV segmente, pardavimai ir toliau augs“, – sako Marekas Vihuri, „Opel“ vadovas Estijoje.

Bendrovė „Opel“ įpusėjo vykdydama vieną didžiausių savo produktų pasiūlos kampanijų, per kurią nuo 2016 iki 2020 m. pristatys 29 naujus modelius, o šiais metais – net septynis. Trys iš jų – tai naujos kartos flagmanas „Insignia“: penkiaduris sedanas („Insignia Grand Sport“), universalas („Insignia Sports Tourer“) ir krosoveris („Insignia Country Tourer“).

Bendrovė pristatys dar dvi naujoves sparčiai augančiame krosoverių (CUV) segmente – tai „Crossland X“ ir „Grandland X“. Elektromobilis „Ampera-e“ bus pradėta pardavinėti pavasarį, bet Baltijos rinkos šis modelis kol kas nepasieks. 2017 m. taip pat bus pristatytas naujas „Opel Vivaro“ variantas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)