„Movano“ versijų gamą sudaro krovininis furgonas (galimos keturių skirtingų ilgių ir trijų stogo aukščių versijos) bei furgonas su dviguba kabina, važiuoklė bei važiuoklė su dviguba kabina. Taip pat siūlomos ir kitos įvairios gamyklinės versijos: savivarčio, bortinės mašinos, su anstatu (pavyzdžiui, izoterminiu) ar keleivinės. „Opel“ teigimu, „Movano“ funkcionuoja lyg mobilusis biuras ir yra patogus komercinių automobilių klientams, kurie didžiąją darbo dienos dalį praleidžia automobilyje.
Patobulintas ir 2.3 l turbodyzelinis variklis (siūlomas 100 AG arba 125 AG), kuris komplektuojamas su 6 laipsnių mechanine transmisija.
Taip pat patobulinti tepalų bei vairo siurbliukai, pavarų dėžės tepalų ir elektros kontrolės sistemos. Visa tai kartu su mažo pasipriešinimo riedėjimui padangomis leido dar sumažinti degalų sąnaudas. Pavyzdžiui, „Movano“ krovininio furgono (5048 mm ilgio, 2496 mm aukščio) su 100 AG arba 125 AG varikliais, priekiniais varomaisiais ratais, degalų sąnaudos bei anglies dvideginio tarša sumažėjo 9 proc. ir atitinkamai sudaro 7,8 l/100 km bei 205 g/km.
Panašių rezultatų pavyko pasiekti ir keleiviniam „Combi“ su priekiniais varančiaisiais ratais: devynvietis variantas (5048 mm ilgio, 2307 mm aukščio) dabar sunaudoja 7 proc. mažiau degalų ir pasižymi mažesne tarša (190 g/km, 7,2 l/100 km), lyginant su pirmtaku.
Didelis dėmesys skirtas komfortui bei saugai. Nuo šiol visos „Movano“ informacinės-pramoginės sistemos turės „Bluetooth“ ir USB jungtį. Be to, papildomai galima užsakyti „TomTom“ navigacinę sistemą.
Visus praėjusius 2011 metus „Movano“ pardavimai sparčiai didėjo. Europos rinka vidutiniškai išaugo apie 70 proc. dėl vis didėjančių paradavimų Vokietijoje, Jungtinėje Karalystėje, Prancūzijoje, Italijoje, Belgijoje, Olandijoje.