Tiūringijos ekonomikos ministras Matthias Machnigas bei „Opel“ valdybos pirmininko pavaduotojas Dr. Tomas Sedranas pabrėžė faktą, jog „Opel“ yra vienintelis automobilių gamintojas ne tik vystantis, bet ir gaminantis mažo automobilių dydžio segmento modelį Vokietijoje. „Neabejotinai, „Adam“ gamyba yra mūsų įsipareigojimas Eisenacho gamyklai bei visai Vokietijai“, - sako Dr. Sedranas.
2009 metų Europos lengvosios atletikos čempionato šuolio į aukštį čempionė bei daugkartinė Vokietijos čempionė Ariane Friedrich taip pat dalyvavo iškilmėse bei turėjo galimybę nuvairuoti naujai surinktą „Adam“ nuo gamybos linijos.
Pagrindinė sąlyga gaminant „Adam“ buvo gamyklos lankstumas. Be to, nėra jokio kito šios klasės automobilio gamintojo, galinčio pasiūlyti 61 tūkst. išorės bei 82 tūkst. salono skirtingų kombinacijų – įvairių spalvų, ratlankių, detalių bei salono lubų – pasirinkimą.
„Opel“ koncernas investavo 190 mln. eurų į naują automobilių gamybos liniją Eisenacho gamykloje, kurioje nuo šiol bus gaminami ne tik „Corsa“, bet ir „Adam“ modeliai.
„Opel“ teigimu, nuo „Adam“ debiuto Paryžiaus automobilių parodoje praėjusį rudenį gamintojai sulaukė jau 16 tūkst. užsakymų. Šios markės atstovų salonus Vokietijoje automobilis pasieks sausio 19 dieną.
DELFI Auto naująjį „Opel Adam“ jau išbandė prieš jam pasirodant rinkoje, straipsnį galite skaityti paspaudę šią nuorodą.