„Po to, kai KBA 2018 m. pradžioje aptiko dar vieną programą, kuri buvo pripažinta nelegalia, mes nutarėme įsakyti susigrąžinti remontui „Cascada“, „Insignia“ ir „Zafira“ modelius“, – rašoma KBA, dar 2015 m. aptikusios 4 nelegalias programas, pranešime.

Nurodoma, kad remontuoti teks 2013-2016 m. pagamintus aukščiau minėtus modelius, turinčius dyzelinius variklius.

Kaip DELFI pranešė „Opel“ atstovai, atstovybėse parduoti 56 „Insignia“, „Zafira“, „Cascada“ modeliai. Galimybė, kad jų Lietuvoje yra daugiau, importuotų iš užsienio šalių, neatmetama. Anot Andros Livinos, „Opel“ ženklo rinkodaros vadovės Baltijos šalims, dauguma iš atstovybių automobilius įsigijusių jų savininkų jau pasiekė kvietimas atvykti į remonto dirbtuves.

Pasitikrinti, ar turimas automobilis turėtų būti remontuojamas, pasak A. Livinos paprasta. Vienas variantų, užregistruoti turimą automobilį My.Opel.lt interneto svetainėje ir surašyti visus reikalaujamus automobilio duomenis. Tokiu atveju, kalbėjo ženklo atstovė, bus matoma ne tik ši remonto kampanija, bet ir visos būsimos arba buvusios.

„Kitas būdas – atvykti į artimiausią atstovybę ir patikrinti automobilį joje“, – sakė A. Livina.

Teigiama, kad programinės įrangos remontas, perrašymo darbai trunka apie 1 valandą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (18)