„Opel“ teigia, kad šis konceptas atskleis, kokie bus Vokietijos gamintojo ateities sportiniai automobiliai.

GT svers ne daugiau vienos tonos, variklis bus komponuojamas centre už priekinės ašies, o transmisija galią perduos galiniams ratams.

Kol kas konceptui skirtas trijų cilindrų vieno litro darbinio tūrio variklis, kuris montuojamas kompaktiniuose modeliuose „Adam“, „Corsa“ ir „Astra“. Jo galia – 145 AG, o maksimalus sukimo momentas siekia 205 Nm.

Agregatas derinamas su šešių laipsnių automatine pavarų dėže. Iki šimto km/val. jis įsibėgėja per mažiau nei 8 sekundes ir išvysto maksimalų 215 km/val. greitį.

„Opel“ atstovai neslepia, kad serijinė automobilio gamyba dar nenumatyta. Vokiečiai kol kas tikisi susilaukti atsiliepimų ir patyrinėti žmonių reakcijas.