„Iki 2016 metų, kuriant 23 naujus automobilius bei 13 naujų variklių, ketiname investuoti milijardą eurų, – sakė T. Sedranas. – Daugelis šių naujų variklių bus gaminama būtent čia, naujoje gamykloje, Szentgottharde.”
Gamintojų teigimu, investavus 500 mln. eurų į lanksčios gamybos sistemos gamyklą, ji atitinka pasaulinį lygį savo efektyvumu ir universalumu. Čia bus gaminami benzininiai ir dyzeliniai varikliai. Naujoje gamykloje gamybos sistemą galima greitai pritaikyti prie kintančių rinkos poreikių. Gamykloje dirbs daugiau nei 800 darbuotojų, o jai veikiant pilnu pajėgumu, per metus bus pagaminama pusę milijono variklių.
Pirmieji pagaminti 1.6 l vidutinės automobilių klasės benzininiai varikliai bus montuojami į naujus keturių durų „Opel Astra“ sedanus. Šis modelis prieš mėnesį buvo pristatytas tarptautinėje automobilių parodoje Maskvoje.
Visi nauji „Opel“ varikliai pagaminti Szentgottharde, atitiks griežtus „Euro 6” anglies dvideginio taršos standartus.
„Opel” tradicijos Vengrijoje
Naujos Szentgotthardo gamyklos statybos beveik dvigubai padidino visas „Opel” investicijas, kurios buvo skirtos Vengrijos rinkai per du dešimtmečius. 1990 metais „Opel“ tapo pirmoji tarptautinė automobilių gamintoja šioje šalyje pradėjusi gaminti lengvuosius automobilius. Naujų variklių gamybos pradžia, tik ką atidarytoje gamykloje, sutampa su 20 – mečiu, kuomet Vengrijoje buvo pagaminta pirmoji „Opel Astra“. Per dvidešimt veiklos metų Szentgottharde buvo pagaminta 7 mln. variklių, 5,5 mln. cilindrų galvučių.
„Opel” veikla Vengrijoje tapo verslo pagrindu daugeliui vietos įmonių. 2011 metais vengrų „Opel/Vauxhall” tiekėjai pasiekė 400 mln. apyvartą visoje Europoje. Tvirtą pramoninį pagrindą turinčio „Opel” koncerno automobiliai, naujų transporto priemonių registre Vengrijoje užima trečią vietą per pastaruosius 20 metų. Šioje šalyje „Opel“ prekės ženklo lengvieji automobiliai užima lyderio pozicijas, t.y. apie 11 proc. rinkos dalies.