Naujasis „Peugeot 208“, tapęs „Metų automobiliu 2020“, verčia naują puslapį B segmento istorijoje. Jis siūlomas su elektriniu ar vidaus degimo varikliu ir suteikia klientui visišką pasirinkimo laisvę. Automobilio eksterjero dizainas pabrėžia markės DNR – tai 3 „nagų“ dienos šviesos žibintai, raižytos ratų arkos bei galiniai sparnai. Interjere dominuoja „Peugeot i-Cockpit“ vairuotojo aplinka – projekcinis ekranas, kompaktiškas vairas, lietimui jautrus informacinės sistemos ekranas bei trimatis prietaisų skydelis, kuris ne tik atrodo estetiškai, bet ir didina saugumą.
„Europos metų automobilio 2020“ rinkimuose geriausiu išrinktas tikras bestseleris – naująjį „Peugeot 208“ nuo jo debiuto Europoje praėjusių metų spalį jau užsisakė 110 tūkst. klientų. 15 proc. šių automobilių yra varomi elektra, o Prancūzijoje 2020 m. „Peugeot 208“ yra populiariausias asmeninės paskirties automobilis.
„Aš labai didžiuojuosi, jog „Peugeot 208“ laimėjo „Metų automobilio 2020“ prizą. Šis apdovanojimas pabrėžia visų automobilį kūrusių „Peugeot“ bei „Groupe PSA“ komandų atsidavimą bei jų atliekamo darbo tikslumą. Tai pirmas kartas, kai „2 serijos“ „Peugeot“ triumfavo šiuose apdovanojimuose. Be to, dar du šiuo metu gaminami „Peugeot“ automobiliai jau yra gavę „Metų automobilio“ apdovanojimus – tai 3008 ir 308. Šis laimėjimas pabrėžia mūsų strategiją – „pasirinkimo galią“, nes klientai gali rinktis ir vidaus degimo variklį turintį 208, ir elektrinę pavarą turintį e-208“, – komentavo „Peugeot“ prekės ženklo vadovas Philippe Imparato.
Su šiuo apdovanojimu „Peugeot“ pateko į trejetuką gamintojų, pelniusių daugiausia „Metų automobilio“ titulų – šis yra jau šeštasis. Be naujojo „Peugeot 208“, „Metų automobiliais“ yra tapę 3008 SUV (2017 m.), kompaktiškas hečbekas 308 (2014 m.), 307 (2002 m.), 405 (1988 m.) ir 504 (1969 m.). Be šio prestižinio trofėjaus, „Peugeot 208“ buvo įvertintas dar dvylika nominacijų įvairiuose tarptautiniuose apdovanojimuose.
„Metų automobilio“ apdovanojimus vertina kiekvieno gamintojo atstovai. Vertinimo komisiją sudaro 60 automobilių žurnalistų iš 23 Europos valstybių. Pirmą kartą apdovanojimai buvo surengti 1964 m. ir iki šios dienos yra ilgiausiai be pertraukų vykstantys rinkimai. Nugalėtojas kasmet yra paskelbiamas tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje. Šiemet paroda buvo atšaukta, tad nugalėtojas buvo paskelbtas tiesioginės transliacijos iš Ženevos metu.