Šie automobiliai netrukus bus demonstruojami visiems norintiems išvysti oficialios atstovybės Lietuvoje „Krasta Auto“ salonuose, o prekyba jais startuoja spalio mėnesį.

„Dinamiškumas, vairavimo malonumas ir technologinis pranašumas yra svarbiausios savybės, kuriomis nusako šį automobilį patys jo kūrėjai. Neabejoju, kad savo vietą jis suras daugybės markės gerbėjų širdyse“, – pristatydamas naujieną sako BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.

Labiau atskiriamas

Naujasis „BMW 4 Coupe“ aiškiau skirsis nuo 3 serijos modelio negu ankstesni automobiliai, siūlydami daugiau veržlumo. Nuo 3 serijos modelio „BMW 4 Coupe“ dabar labiau išskiria ir kėbulo dizainas, pasižymintis firminėmis kupė modelių proporcijomis ir gerokai vizualiai išryškinta priekine dalimi. Ryškios, atletiškos linijos atskleidžia daugiau legendinių BMW kupė modelių tradicijų charakterio ir labiau dvelkia sportiška elegancija.

Gamybos pradžioje kupė automobiliuose bus montuojami keturi skirtingi varikliai. Vairuotojai galės rinktis iš dviejų benzininių ir vieno dyzelinio keturių cilindrų motorų, o pasiūlą vainikuos „BMW M440i xDrive Coupe“ modelis su šešių cilindrų 275 kW/374 AG galios bei 500 Nm maksimalaus sukimo momento varikliu, kuris užtikrins pagreitėjimą nuo 0 iki 100 km/val. tik per 4,5 sekundės.

Dar dvi dyzelinio šešių cilindrų variklio versijos bus siūlomos nuo kitų metų kovo mėnesio. Visos naujosios benzininės šešių cilindrų jėgainės ir visi dyzeliniai varikliai derinami su itin efektyvia daline hibridine technologija (angl. mild hybrid technology), kurioje 48 voltų įtampos elektrinis starteris-generatorius gali suteikti papildomos 8 kW/11 AG galios ir, priklausomai nuo poreikio, pagreitinti įsibėgėjimą ar sumažinti degalų sąnaudas, arba užtikrinti elektros energijos tiekimą ją naudojančioms automobilio sistemoms.

Visi „BMW 4 Coupe“ ir „BMW 4 Convertible“ modelių variantai bus siūlomi su standartinėje įrangoje įdiegta aštuonių laipsnių „Steptronic“ transmisija. Pasirinkę sportišką aštuonių laipsnių „Steptronic Sport“ automatinę pavarų dėžę vairuotojai galės naudotis nauja „Sprint“ funkcija, skirta greitesniam momentiniam pagreitėjimui. Su galingesniais varikliais bus siūloma ir išmanioji „BMW xDrive“ visų varančiųjų ratų pavara.

Palyginus su pirmtaku, naujajame kupė modelyje optimizuota kėbulo konstrukcija ir važiuoklės technologija – šie kriterijai užtikrina charakteringas BMW vairavimo savybes. Automobilio svorio centras yra 21 milimetru žemesnis, o galinės ašies tarpvėžė – 23 milimetrais platesnė nei naujausiame 3 serijos BMW sedane, suteikiant dar geresnes valdymo galimybes.

Inžinieriams taip pat pavyko sumažinti tiek kėbulo, tiek važiuoklės svorį ir užtikrinti idealų jo pasiskirstymą tarp ašių – santykiu 50:50. Jau standartinėje įrangoje montuojami standesnei eigai sukalibruoti amortizatoriai, o norintiems dar sportiškesnio važiavimo tradiciškai siūlomas „M Sport“ paketas, apimantis dar tvirtesnio reguliavimo amortizatorius, papildomus stabilizatorius ir kėbulo standumą užtikrinančius elementus bei kintamo perdavimo laipsnio vairo sistemą.

Papildomos įrangos pasirinkime taip pat siūloma adaptyvi „M“ pakaba su elektronikos valdomais amortizatoriais, „M Sport“ stabdžiai su pasirenkamai mėlynomis ar raudonomis apkabomis ir „M Sport“ galinės ašies diferencialas su valdoma blokavimo funkcija.

Pagrindinė ašis – sportiškumas

Įrangos ir papildomo apipavidalinimo paketai „BMW 4 Coupe“ modelyje aiškiai orientuoti į sportiškumą. „M Sport“, „M Sport Pro“ bei „M Performance“ paketai siūlo nuo sportinės aštuonių laipsnių „Steptronic Sport“ transmisijos ar 19 colių skersmens lengvojo lydinio „M“ ratlankių iki sportiško garso takelio salone. Standartinėje automobilio įrangoje įdiegtos ypač plono kontūro LED šviesos, o papildomai siūloma rinktis priekinius adaptyvius LED žibintus su BMW lazerine technologija.

Sportiškumas yra žodis, kuris naudojamas ir apibūdinant naujųjų tiek „BMW 4 Coupe“, tiek ir „BMW 4 Convertible“ interjerą. Pagrindinė jo ašis – vairuotojas, kurio dėmesio koncentravimo palengvinimui sukonstruota visa aplinka. Svarbiausia informacija ir valdymas perduodami per 10,25 colio įstrižainės centrinį ekraną ir 12,3 colio pasirenkamą visiškai skaitmeninį prietaisų skydelį. Naujausia BMW operacinė sistema užtikrina svarbiausių funkcijų valdymą jutikliniame ekrane, naudojant „iDrive“ valdiklį, vairo mygtukus ar tiesiog užduodant komandas balsu ar gestais.

Kupė salone standartinėje įrangoje montuojamas naujas sportinis odinis vairas ir sportiško profilio sėdynės, o galinėje dalyje – taip pat dvi individualios sėdynės. Svarbu ir tai, kad palyginus su ankstesniais modeliais, inžinieriams pavyko ženkliai pagerinti akustinį ir šiluminį komfortą – prie to prisideda tiek priekyje montuojamas akustinis stiklas, tiek nauja trijų zonų automatinė klimato kontrolė, kuri siūloma jau standartinėje įrangoje.

Tarp papildomos įrangos objektų galima rinktis „Hi-Fi“ garsiakalbių sistemą, papildomą automobilio šildytuvą, kontroliuojamą išmaniajame telefone, ar BMW skaitmeninį raktą.

Daugiau pagalbos vairuotojui

Naujuosiuose modeliuose įdiegtas gausesnis vairuotojo pagalbos sistemų asortimentas. Visuose automobiliuose kompiuteris galės aktyviai prisidėti prie vairavimo: standartinėje įrangoje įdiegta susidūrimo pavojaus ir stabdžių aktyvavimo sistema bei išklydimo iš eismo juostos perspėjimo ir sugrąžinimo į ją funkcija, taip pat ir greičio ribojimo perspėjimai. Papildomai galima pasirinkti „Driving Assistant Professional“ asistentą, tarp kurio funkcijų yra vairavimo ir eismo juostos laikymosi pagalbininkai bei kitos naudingos pagalbos sistemos.

Už papildomą mokestį vairuotojai galės pasirinkti naujos kartos „BMW Head-Up“ ekraną, kuris dabar siūlo 70 proc. didesnį projekcinį paviršių, bei parkavimo pagalbos sistemą, kuri gali savarankiškai įvairuoti ir išvairuoti automobilį iš stovėjimo vietos tiek priekine, tiek atbuline eiga.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)