Ketvirtos kartos „Jeep Wrangler“ išorė liko klasikinė: dideli ovalūs žibintai priekyje, vertikaliais stačiakampiais dekoruotos radiatoriaus grotelės ir itin plačios trapecijos formos ratų arkos suteikia šiam modeliui išskirtinę, su niekuo nesupainiojamą išvaizdą.
Nepaisant klasikinės išvaizdos, automobilio viduje – visos naujausios gamintojo komforto ir saugumo technologijos. Už vairo montuojamas 3,5 arba 7 colių įstrižainės ekranas, kuriame galima matyti daugelį automobilio funkcijų. Ant jo vairo sumontuoti pagrindiniai mygtukai, kuriais galima reguliuoti garsą, įjungti balso komandas bei pastovaus greičio palaikymo kontrolę.
Automobilis Lietuvoje parduodamas su dviem varikliais: 2,2 l „MultiJet II“ dyzelinis ir 2,0 l benzininis pasiekia atitinkamai 200 ir 265 AG pajėgumą bei 450 ir 400 Nm sukimo momentą. Abu varikliai pirmą kartą „Wrangler“ modelyje yra sujungti su visiškai nauja komfortišką važiavimą bet kokiomis sąlygomis užtikrinančia 8 laipsnių automatine pavarų dėže.
Komfortą padidina ir modernios elektroninės saugumo sistemos: aklosios zonos stebėjimo sistema, parkavimo asistentai, galinio vaizdo kamera, jutikliniame ekrane pasiekiama moderni „Uconnect™“ navigacinė įranga, o naudojantis „Android Auto“ ar „Apple CarPlay“ sąsajomis prijungti išmanųjį telefoną bei valdyti jo funkcijas automobilio ekrane.
Visureigis siūlomas su trimis įrangos lygiais: „Sport“, „Sahara“ ir „Rubicon“. Visi komponuojami su dviejų ir ketverių durų („Unlimited“ versijos) kėbulais, o praktiškumą bekelėje užtikrina nuleidžiamas priekinis stiklas bei keliais lengvais judesiais išimamos durys. „Wrangler“ yra kabrioletas, o klientai turi pasirinkimą net iš trijų stogo konfigūracijų: elektra valdomas „Sky One-Touch“ nuleidžiamas bei pakeliamas vienu mygtuko paspaudimu, „Zipperless Premium Sunrider“ yra atidengiamas rankomis, o „Freedom Top“ – nuimamas kietas trijų dalių stogas.
„Wrangler“ yra tikras visureigis dėl savo vadinamosios rėminės konstrukcijos, padedančios pasiekti išskirtinius duomenis bekelėje. Visi „Wrangler“ yra varomi keturiais ratais ir turi specialią lėtesnę pavarą (angl. „Low-range“), užtikrinančią pravažumą itin sudėtingomis sąlygomis. „Rubicon“ versijoje vairuotojas, norėdamas padidinti ratų eigą, gali netgi atjungti priekinį stabilizatorių.
Dideliu pravažumu pasižymintys visureigiai retai būna komfortiški naudojimui kiekvieną dieną, bet naujos kartos „Wrangler“ pakaba priekyje ir gale – daugiasvirtė, užtikrinanti pakankamą komfortą bei stabilumą važiuojant ant asfalto.
Dar viena unikali „Wrangler“ savybė – jo interjerą po pasivažinėjimo bekelėje galima plauti nesibaiminant, kad kažkas po to nebeveiks – vandenį galima išleisti pro specialiai tam gamintojo numatytas angas. Vienintelė jautri vieta yra multimedijos ekranas, tačiau jį galima uždengti specialiu „Wrangler“ komplektacijoje esančiu guminiu uždangalu.
„Jeep Wrangler“ kaina prasideda nuo 45 990 eurų.