Tarp „Toyotos“ naujienų – hibridinis „Corolla“ universalas. Iki šiol universalo ir hečbeko kėbulą, taip pat ir hibridinę pavarą, turintys modeliai buvo vadinami „Auris“, o „Corolla“ teturėjo verslo pamėgtą sedano versiją. Tačiau drauge su nauja „Toyota New Global Architecture“ (TNGA) platforma buvo nuspręsta supaprastinti gamą ir „Corolla“ pervadinti ir hečbeką, ir universalą.
Nauja platforma „Corolla Touring Sport“ modeliui leido sukurti žemesni svorio centrą, be to, automobilis gavo daugiasvirtę galinę važiuoklę, o jo kėbulas – 60 proc. standesnis nei anksčiau. Modelyje diegiama ketvirtos kartos hibridinė sistema. Teigiama, kad perkantys automobilį galės rinktis iš 1,2 l darbinio tūrio turbobenzininio 116 AG variklio arba iš dviejų hibridinėms pavaroms skirtų derinių: 1,8 l darbinio tūrio 122 AG arba 2 l darbinio tūrio 180 AG.
Vidurys tarp „Lexus“ ir „Toyotos“
Visgi kur kas daugiau dėmesio parodoje sulaukė Europoje debiutuojantis „Camry“ modelis, jau kitąmet pakeisiantis ilgai naudotą „Avensis“. Pastaruosius 14 metų šio modelio įsigyti mūsų žemyne nebuvo įmanoma, nebent tik atsiplukdyti iš užjūrio. Galbūt todėl šis modelis net pirmosios parodos dienos pabaigoje buvo apgultas smalsuolių. Beje, ne tik žurnalistų, bet ir tariamų fotografų, kurių užduotis – nufotografuoti kiekvieną modelio varžtelį, gumą ar tarpus tarp durelių apdailų.
Toks dėmesys suprantamas, mat „Camry“ palieka išties gerą įspūdį. Vertinant labai atsargiai, tai savotiškas aukso vidurys tarp įprastai asketiškų „Toyotos“ modelių ir gana puošnių „Lexus“ automobilių.
Parodoje pristatyto modelio interjere – netrūko medžio ir odos apdailos, šiuolaikiškai sukomponuotų centrinėje konsolėje. Tiesiai vairuotojui prieš akis – „Lexus“ primenantis prietaisų skydelis, o centre – lietimui jautrus ekranas, skoningai įtalpintas tarp visų reikiamų prietaisų. Tie, kurie iki šiol peikdavo „Toyotos“ modelius dėl itin vangiai veikiančių lietimui jautrių ekranų ir senovinių vartotojo sąsajų, „Camry“ galės pagirti: ekranas veikia sklandžiai, greitai, o meniu bei galimi pasirinkimai, nors ir kiek primena senąją „Toyotos“ sistemą, visgi, yra kur kas šiuolaikiškesni.
Naujasis „Camry“ hibridas pagamintas naudojant naują TNGA platformą. Po modelio kapotu – 2,5 l darbinio tūrio hibridinė 218 AG jėgainė. Gamintojas giriasi, kad „Camry“ turi naujausias koncerno saugumo sistemas. Pavyzdžiui, yra susidūrimo išvengti padedanti sistema su pėsčiųjų aptikimo funkcija, adaptyvi pastovaus greičio palaikymo sistema, važiavimo juostoje pagalba, kelio ženklus atpažįstanti sistema ir daugelis kitų.
Numatoma, kad naujasis „Camry“ Lietuvą turėtų pasiekti kitąmet metų viduryje. Tiesa, kol kas nėra aišku, koks bus kainos skirtumas tarp dabar parduodamo „Avensis“ ir jį pakeisiančio sedano.