„V60 Plug-in Hybrid“ gamyba prasidės lapkričio mėnesį ir iš pradžių pirkėjams buvo pasiūlyta įsigyti 1 tūkst. tokių automobilių, kainuojančių nuo 57 tūkst. eurų (196,8 tūkst. Lt). Tačiau gamintojai ne tik spėjo parduoti pirmą būsimo modelio partiją, bet ir pradėjo pildyti užsakymus kitiems metams. 2013 m. „Volvo“ planuoja padidinti „V60 Plug-in Hybrid“ gamybą iki 5 tūkst. vnt.

„Volvo“ naująjį „V60 Plug-in Hybrid“ pristato kaip pažangiausią šios markės modelį istorijoje. Tai bus pirmasis pasaulyje elektra įkraunamas hibridas, turintis dyzelinį variklį.

„Volvo“ jau anksčiau paskelbė, kad priekinius „V60 Plug-in Hybrid“ ratus suks penkių cilindrų 2.4 l turbodyzelinis variklis, pasiekiantis 215 AG ir 440 Nm. O ERAD (Electric Rear Axle Drive) sistema, kurią sudaro elektros motoras (70 AG) ir ličio jonų baterijos, tieks galią galiniams ratams. Automobilis bus komplektuojamas su 6 laipsnių automatine transmisija.

„V60 Plug-in Hybrid“ modelio vidutinės degalų sąnaudos sieks 1,9 l/100 km, o CO2 emisija bus 49 g/km.

„Volvo“ teigimu, sportiškas universalas „V60 Plug-in Hybrid“ suderins trijų skirtingų tipų automobilių privalumus. Bus galima rinktis iš trijų važiavimo režimų. Važiuodamas vien elektriniu režimu („Pure“) šis modelis galės įveikti 50 km. Užvedus automobilį automatiškai bus įjungiamas „Hybrid“ režimas, kuris derins ekologiją ir vairavimo malonumą. Su įkrautomis baterijomis ir pilnu kuro baku bus galima nuvažiuoti iš viso 1200 km. Trečias režimas „Power“ leis pasitelkti maksimalią dyzelinio variklio ir elektros motoro galią (215 + 70 AG) ir pasiekti maksimalų sukimo momentą (440 + 200 Nm). Tai padės iki 100 km/val. įsibėgėti per 6,9 sek.

Gamintojai pabrėžia, kad šis hibridas sukurtas kartu su Švedijos kompanija „Vattenfall“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (16)