Kia Optima Sportwagon“ pagrindu tapo prieš metus parodytas koncepcinis „Sportspace“ automobilis. Universalo ilgis – 4855, plotis – 1860, aukštis – 1470, o ratų bazės ilgis – 2805 mm.

Palyginus su sedanu, universalaus kėbulo automobilio bagažinė išaugo 48 litrais iki 553 l. Be to, bagažinėje įrengtos slankiojančios rankenėlės, leidžiančios pertverti plotą į skirtingus skyrius, kad būtų galima patogiau susidėti birius ar dužius daiktus.

Universalas siūlomas su 1,7 litro darbinio tūrio turbodyzeliniu varikliu, kuris išvysto 141 AG galią ir 340 Nm maksimalų sukimo momentą. Šis motoras derinamas su šešių laipsnių mechanine arba septynių laipsnių dviejų sankabų automatine pavarų dėžėmis.

Benzino mylėtojai gali rinktis 2 litrų 163 AG agregatą su ta pačia mechanika arba šešių laipsnių tradiciniu „automatu“.

GT versija pasiūlys 2 litrų 245 AG išvystantį benzinį variklį su turbina, tačiau dinaminės „Optima Sportwagon GT“ charakteristikos neatskleidžiamos.

Anot Pietų Korėjos gamintojo, vėliau klientams bus pasiūlyta hibridinė universalo modifikacija, turėsianti galimybę pakrauti akumuliatorius iš buitinio tinklo. Bendrą sistemą sudarys 156 AG benzininis motoras, 50 kW elektrinis variklis ir 9,8 kWh ličio polimerų baterijų komplektas. Suminė sistemos galia sieks 205 AG.

Europoje „Kia Optima Sportwagon“ premjera numatoma šių metų rudenį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (22)