Kaip ir visi naujausios kartos „Mini“ modeliai, penkerių durų „Mini One First“ turės naujos kartos variklį su „Mini TwinPower Turbo“ technologija. Šis 1,2 litrų tricilindris variklis turi turbokompresorių su tiesioginiu benzino įpurškimu ir kintamą vožtuvų valdymo sistemą („double Vanos“). „Vanos“ skirstomojo veleno valdymo sistema suteikia kur kas didesnį sukimo momentą važiuojant žemesne pavarair daugiau galios esant aukštoms pavaroms, be to, sumažina degalų sąnaudas ir CO2 išskyrimą. Naujasis variklis išvysto 75 AG galią ir didžiausią 150 Nm sukimo momentą, kuris pasiekiamas esant 1400 aps./min. Penkiaduris „Mini One First“ iki 100 km/val. įsibėgėja per 13,4 sekundes.
Galią automobilio priekiniams ratams perduoda patobulinta 6 laipsnių mechaninė pavarų dėžė. Naujų technologijų efektyvumas atsispindi ir skaičiuojant degalų sąnaudas – šiam automobiliui vidutiniškai reikės 5,2 litrų šimtui kilometrų.
„Mini One First“, lyginant su triduriu broliu, turi ne tik daugiau durų, bet ir 7,2 cm ilgesnę ratų bazę. 278 litrų bagažinę prireikus galima išplėsti trigubai – iki 941 litrų.